zondag 22 maart 2015

21 maart 2015

 Goedemorgen
Dit trek ik aan vandaag.

Oh nee, toch maar dit, het is tenslotte lente, dus weg met al die donkere kleuren.

We zijn weer onderweg.

Naar de markt.
Misschien schijnt daar de zon?

Ik haal thee bij de Groene Winkel.

En sambal bij de Toko.
Logisch, alhoewel, ze bij de Groene Winkel misschien ook wel sambal verkopen.

Naar de markt.

Waar ik de eerste ettertjes spot.

Hebben we alles?
Dan kunnen we gaan.

Daar hebben we de zon!

Nog even langs de supermarkt.

En dan snel weer naar huis, naar deze.

Vermoeiend hè!

Zaagmans gaat voeding halen.
Maar dat hebben we vandaag toch al gedaan?

Nou ja, ik maak alvast de ettertjes schoon.

Nieuwe voeding!
Voor mijn pc dus, wat flauw.

Ik bouw een maaltijd.

Een heel lekkere.

Zij, dat meisje onder de tafel, heeft ook een heel lekkere maaltijd, vindt zij dan hè.

Daarna gaan we weer eens met de strijkkralen aan de slag.

Ik probeer een paar kralen aan het snoer van mijn oordoppen te rijgen, dat gaat niet helemaal vanzelf kan ik u vertellen.

Dus komen onze oude buurtgenoten ons helpen.
Logisch, waar heb je anders oude buurtgenoten voor?
De jongste oud buurtgenoot vertelt ondertussen de meest grappige moppen.
Ook voor deze mensen moet ik nog een paar leuke namen verzinnen.

Het valt nog niet mee dus we krijgen hulp van Mister Q.

Och kijk ons eens ontspannen zijn.
Maar waar is Zaagmans eigenlijk?

Hij is er ook, maar hij is druk aan het werk, aan zijn zwart hart.

Och, kijk ons eens met de minuut meer ontspannen zijn.

Kijk eens wat ik van mijn oud buurtgenoot kreeg, zelf gemaakt.
Is dit niet gaaf?

En kijk eens hoe ver ze zijn gekomen met rijgen?

Ik kreeg ook nog mijn lievelings <3
Wat een gezellige avond!
Volgende keer zand?
Ik poets mijn schepje alvast op.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Sinds kort jouw plog ontdekt, erg leuk om te zien/lezen!!! Ik vind je "panterschoenen" geweldig!! Doe ze gauw weer eens aan! Groeten van Astrid uit Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid,

      Bedankt voor je reactie, ik doe ze snel weer aan ;)

      Verwijderen
  2. Ziet er gezellig uit dat gefreubel aan de keukentafel.
    Enne... leuk dat je me terugvolgt op IG.

    Fijne dag,

    Groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen