zondag 22 maart 2015

20 maart 2015

Goedemorgen.

Van de zonsverduistering heb ik verdomd weinig meegekregen, dus daar hebben we het gewoon niet over.

Meneer T gaat in bad.

Ik maak het bed op.

En eet wat.

Ik ruim nog een beetje op voor het weekend begint en als ik dan klaar ben...

Ga ik een citroencake bakken.

Die er dan zo uit ziet.

Beetje citroensmeersel er over heen.

Kijk eens.
Ik vind hem perfect, al zeg ik het zelf.

Schone handdoeken.

En dan is het alweer tijd om Dochter van haar dagbesteding op te halen.

Niemand te zien.

Maar ze zit toch echt in de auto.

Thuis doe ik nog iets met een Spirelli.

Courgette, zalm, tomaat en wat knoflook met yoghurt.
Goede combi.

Daarna schenk ik koffie in deze leuke kopjes.

De ouders van Zaagmans zijn op bezoek.
Gezellig!

Tijd om te slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten