dinsdag 3 maart 2015

2 maart 2015

Goedemorgen.

Rustig wakker worden met een glaasje koffie.

Ik kreeg gisteren heel mooie bloemen.
Word altijd zo blij van bloemen in huis <3

Ik maak nog even een paar plogs.

Snel nog even douchen en aankleden.
Ook niet geheel onbelangrijk.

U kunt vast wel raden welke dag het is vandaag.

Ik maak van dit...

Dit.

En zet de bloemen daarna natuurlijk wel keurig in een vaas.
Ze ruiken altijd zo lekker.

Ik maak koek van havermout en appel.

Wij zijn zo gezellig samen.
Samen de was opvouwen.

Kijk hem genieten van de warme was die net uit de droger komt.

Ik maak nog wat gemberthee voor bij de koeken.

En Zaagmans eet nog wat restjes van gisteren.

De koeken waren niet helemaal gelukt door gebrek aan een keukenmachine.
Dus dan maar thee.


Mijn schouders en nek zitten weer helemaal vast door mijn hormonen, dan weet ik al precies wat ik deze week kan verwachten.
Dus gaan we nog maar even flink aan de wandel, in de hoop dat alles een beetje los blijft.
En wat doet die groene stip daar op mijn lip?

Uiteindelijk lopen we een uur en heb ik vandaag 9300 stappen gezet.
Tijd om te slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten