donderdag 19 maart 2015

18 maart 2015

Goedemorgen.

Ik dacht dat vandaag de zon zou gaan schijnen.
Ik pas mij aan aan het weer en kleed mij net zo somber.

Ik ontbijt met het avondeten van gisteren, merk je niks van.

De rest van de dag breng ik hier door.
Doordat ik de afgelopen weken zo vaak migraine heb gehad is alles een beetje langs mij heen gegaan.
Tijd om dat in te halen.

Ik zit er nog steeds hoor.

Tijd om weer eens wat met havermout te maken.

Ontbijtmuffins.

En nu ik toch zo lekker bezig ben, bouw ik ook nog een brood.

Zaagmans bouwt ondertussen een bos bloemen.
Goed duo zijn wij.

Ik haal wat zuurkool uit de vriezer en warm het op.

Aan tafel!

En nog even stemmen natuurlijk.

Daar zijn we dan.

Goed opletten in welke bus het formulier moet, ik ben er zo eentje die toch net niet genoeg oplet en het formulier in de verkeerde bus propt.
Ik maak mij daar meteen druk over want dan zie ik meteen voor mij hoe alles opnieuw geteld moet worden en dat iedereen mij dan weer boos aankijkt.
Goed, focus.

Er komt een kat langs om wat haren aan mijn broek te smeren.
Bedankt.

Iets kruist ons pad.

Gatverdamme!
Die hand raak ik dus echt nooit meer aan.
Rechts, rechts, onthouden.

Hop, met een dekentje op de bank.

En wie ligt er onder de deken?

We hebben nog wat afleveringen in te halen van Divorce, fijn, zonder reclame en alles achter elkaar doorkijken.

Mogen we al naar bed?
Ja dat mag.

Truste.

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Afgelopen week je blog ontdekt.
    Leuk, dus je meteen gaan volgen via bloglovin.
    Ik zag in een plog van een paar weken terug dat je een nieuwe keukenmachine hebt gekocht.
    En nu zie ik hem op je post van vandaag weer voorbij komen.
    Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe deze bevalt. Ben zelf op zoek naar een keukenmachine met een blender in een. En weet dat ze van deze ook een variant met blender erbij hebben.
    Dus.... een topper of tegenvaller?
    Want na verschillende sites met blenders en keukenmachines zie ik door de bomen het bos niet meer.

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meeleest :)
      Ik heb de blender ook gehad. Super vond ik hem. Elke dag gebruikt en later een duurdere gekocht en die is lang niet zo goed.
      Keukenmachine is ook een goed ding.
      Prijs kwaliteit van beide zijn echt goed.

      Verwijderen
  2. en die ontbijtmuffins lijken me heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen