dinsdag 17 maart 2015

16 maart 2015

Goedemorgen.

Ik vind dat ik vandaag een onwijs leuke trui aan heb.
Hij is alleen een beetje onmogelijk.
Bedoeld om vooral mee stil te zitten.
Ik ben benieuwd hoelang ik dat ga volhouden.

Zaagmans begint zijn dag met een salade.
Heel goed bezig Zaagmans.

Ik knaag wat op gepofte rijst.

En daarna vertrekken we om gezellig met z'n allen in de file te staan.

Dochter brengen we naar Dáágbesteding.

Langs de mooie boom weer door.

Maar wacht eens even...
Wat zien we daar?

Lammetjes!

Ahh, zo zoet.
Nu is de lente echt begonnen.

Ik ben weer onderweg naar huis.

Waar ik mijn onmogelijke, maar wel leuke, trui verwissel voor een makkelijk shirt.

Kan ik tenminste een beetje opruimen.

En lunchen natuurlijk.

Ik breng veel tijd hier door.
Zorgkantoor, SVB, CIZ.
Allemaal instellingen die je aan het einde van de dag consequent het gevoel geven dat je niks gedaan hebt.
Geen stap verder bent gekomen, of het allemaal toch niet zo goed begrijpt.
Joe!

Ik ga wat leukers doen.
Broccolisalade bouwen.

Mijn huisgenoten konden het wel waarderen.

En jij wil zeker brokjes?

We gaan op jacht.
Op jacht naar voedsel.
Gewapend met echte boodschappentassen.

Maar waar is iedereen?
En ja hoor...Of we de winkel willen verlaten, want ze gaan zo sluiten.
Dit hebben wij echt zo vaak.

Kijk ons eens treurig en alleen staan.

Door naar de volgende supermarkt.

Gewoon die bij ons om de hoek.
Hebben we alles?
Fijn!

Alle boodschappen zijn keurig begraven in kasten en koelingen.
Ik ben tevreden.

Hij ook hoor.

Tijd voor verse gemberthee en een lekker bed.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Ik heb weer genoten van alle plogs. Ik liep een beetje achter. Ik hoop dat je medicijnen aanslaan, wat een toestand toch elke keer met die migraine.
    Je gele trui is inderdaad erg leuk.
    groetjes, Narda
    P.s.: Wil jij de zon even aan doen, ik weet niet hoe dat moet.

    BeantwoordenVerwijderen