zaterdag 14 maart 2015

13 maart 2015

Goedemorgen.


We zitten alweer heel vroeg in de auto.
Voor acht uur zelfs.
Mag de zon misschien aan?

Gelukt!
Alstublieft.
En geniet ervan vandaag.

Ik ben nog een beetje te vroeg, dus ik doe een kleine wandeling.

Niet de meest handige schoenen aangetrokken om mee te gaan lopen.
Deze zijn vooral om te zitten.
Ik wandel heel hip, maar ongemakkelijk.

En weer door om Dochter naar haar dagbesteding te brengen.

Hoi Kim.

Hoi Jonna.

Hoi Knappe Lamma.
Mijn lievelings.

Wat ben je aan het doen?
Je hebt toch niet iemand verstopt hè?

Ah, een bambi.
Logisch.

En weer naar huis.

Waar ik een paar recepten uitzoek voor dit weekend.

Zaagmans maakt een foto van de tulpen.
Ik ook.

En nog een keer.

Nog een beetje opruimen voor het weekend begint.

En daarna breng ik veel tijd achter een beeldscherm door.

Tijd om te gaan.

Samen met deze gast.

En met Henk.

Dochter weer opgehaald?

En door.

We halen nog een paar boodschappen en we kunnen eindelijk de gordijnen ophalen bij HEMA.

Boodschappen?
Check!

Ik ben verbaasd...
We hebben drie keer lopen slepen met de gordijnen.
Een paar maanden verder.
En dat allemaal omdat HEMA niet wilde geloven dat de gordijnen te lang waren.
Ze zouden thuis komen meten.
Deden ze uiteindelijk niet.
We brachten ze terug...kregen ze weer mee want het was niet waar wat wij zeiden.
En nu de laatste keer gaf HEMA zelf toe dat ze drie centimter te lang waren.
Mevrouw propt ze in onze armen en zegt: plezier ermee.
En ik had Dochter nog wel meegenomen om de appeltaart te dragen!
Lekker dan.
Echt HEMA.

Maar dan nog...Ik <3 HEMA :)

Snel naar huis want de zon wil ook naar bed.

Ik bouw een maaltijd.

En ik vind het alweer erg gelukt.

De salade ook.

Zaagmans is weer helemaal verliefd.

Niks aan de hand mensen.
Even de lippen koelen.

Wat voor leuks gaan we nu weer doen op vrijdagavond?

GAMMA
GAMMA
GAMMA
Joehoe!

Kijk mij staan tussen de lange latten.

Staat hier iemand heel gelukkig te wezen.

Gaat hij altijd een beetje stoer van doen.

Intens gelukkig, zelfs nog na twee uur heen en weer lopen.
En weer opnieuw kiezen.

Kijk mij shinen, met mijn houtjes, op vrijdagavond.

We gaan naar huis.
En misschien ook nog wel om te slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten