vrijdag 13 maart 2015

12 maart 2015

Goedemorgen.

Ik leef nog en ik heb geen migraine.
Hoera, 1-0 voor de medicatie.

Ontbijtje dan maar?

Kijk de tulpen eens mooi zijn.
Tulpen zijn mijn lievelings.

Schoon bed.

En kijken of ik hier nog wat van kan maken.

Gaat redelijk.

Ik zet een plant die het benauwd heeft in een grotere pot.
Ik ben zo'n goede plantenmoeder.

Voor nu even klaar.

Tijd om te lunchen.

En om even de deur uit te gaan.

Heerlijk zo met de zon aan.

Hier hebben we iets weg laten zetten.

En als een malle weer door.

Dochter ophalen.

Mijn favo boom.

Ik bouw een maaltijd.

 Een best gezonde.

Ook in het donker zijn de tulpen mooi.

Ja, jij bent ook mooi in het donker.

Maar zo toch net iets knapper.

We zijn nog druk bezig in de hal, wordt al mooi wit toch?

Tijd om te gaan slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten