donderdag 12 maart 2015

11 maart 2015

 Goedemorgen.

We beginnen de dag met heel veel plinten die onmogelijk vroeg worden gebracht.

 Ontbijtje.

 En kleding aan.
Niet dat de migraine weg is, maar ik kan het nog redelijk hebben en als het half kan moet je volgens mij zoveel mogelijk blijven bewegen.

 Dat doen we dan maar.

Opgemaakt.

Hier een beetje opgeruimd.

En Meneer T denkt dat hij een kat is geworden.

Ik maak havermoutkoeken met appel.
Niet dat ik ze nu zo lekker vind, maar Zaagmans wel en ik moet rechtop zien te blijven staan, dus hup, bakken maar.

Meneer T hoeft niet zo nodig rechtop te blijven staan.

Ik krijg héél lieve post!
Dankjewel Linda.

Ik drink gemberthee en kauw zelfs op de gember, zou moeten helpen tegen migraine.

Maar niks helpt en ik ben alweer bijna een week verder.
Vandaag samen met de arts besproken dat ik medicatie ga gebruiken om migraine te voorkomen.
Ik verzet mij daar al een paar jaar tegen, maar geloof dat ik nu niet anders meer kan.
Zo ziet u maar, als iets maar zeer genoeg doet...

De koeken zijn klaar.

De koffie is gebracht.

Mijn taak zit erop.

Ik ga weer in het donker liggen.

Later op de avond krijg ik dit van Zaagmans.
Ik schuif het naar binnen en val weer om.
Ik neem mijn medicatie met zwetende handen en probeer er op te vertrouwen dat het ok is.
Dat ik hierdoor weer leuke dingen kan gaan doen in het leven.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

7 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je zo vaak en zo erg migraine hebt! :( hopelijk helpen de medicijnen. Ik kan me voorstellen dat je ze liever niet inneemt, maar als het helpt.. sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er in ieder geval heerlijk op geslapen vannacht ;)

      Verwijderen
  2. ik leef met je mee.
    zelf lig ik 2 a 3 x per maand plat van de migraine maar ben erg blij met mijn medicijnen , ff4 uurtjes slapen en ik ben er weer, hoop zo voor jou dat het gaat werken want dit is geen leven zo..
    kun je wat vaker genieten van het zonnetje de komende tijd.
    gr een trouwe lezer..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat je iets hebt gevonden wat je helpt.
      Slik je ook preventief?
      En als je dan toch een aanval krijgt, neem je er dan nog wat bij?

      Verwijderen
  3. Ik heb jaren geleden (in Frankrijk) ook een poos preventief medicijnen geslikt en dat heeft mijn aanvallen niet weggenomen, maar ze zijn veel minder heftig en minder frequent. Bij mij is het ook erfelijk via oma-moeder.... Ik ga heel hard hopen dat het gaat helpen, want je wordt het zó óntzettend zat dat verschrikkelijke zere hoofd en alles wat er nog meer bijkomt! Succes en liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zo knetterhard duimen dat dit gaat werken, dat je het gewoon moet voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, nee ik slik niet preventief, direct als ik het voel aankomen neem ik mijn pil in, moet ik ook vooral niet mee wachten want dan gaat het helemaal mis.
    sumatriptan heb ik, eerst wel 10 soorten geprobeerd na 6 jaar niet aan de medicijnen te willen toch eraan toegegeven, heftig spulletje waar ik altijd een dagje haai van ben wat leuke situaties opleverd :0) maar zo blij dat het werkt..
    als ik jouw verhalen en foto,s lees en zie gaat het me door merg en been.
    ga voor je duimen.!
    gr je trouwe lezer..

    BeantwoordenVerwijderen