dinsdag 10 februari 2015

9 februari 2015

Goedemorgen.

Ik doe een poging tot het maken van een plog.

 Maar dat duurt lang!

 Douchen in een box daar is echt helemaal niks mis mee.

 Aangekleed en wachten op Sweaterman.

 Het ziet er nog steeds heel gezellig uit.

 Laten we gaan, ik heb zin koffie.
Of nee, ik heb koffie nodig.
Nu!

 Toffe deksel.

Nergens koffie te vinden.
Dus rijden we terug naar het hotel om daar wat te drinken.

Het maakt mij niet uit.
Als er maar koffie is.

Ik ben met de seconde aan het opknappen.

Tijd om een wandeling te gaan maken en een ontbijt te vinden.

Hier?

Nou, geen broodjes te vinden.
Wel een banaan en kaas uit Nederland.
Wat een avonturiers zijn we ook.

 Ook al zo'n spannende bakker.

 We lopen nog een rondje.

En komen dit fort tegen.

Tijd om de auto weer te pakken.
Onderweg naar Metz.

Eerst naar de pharmacie.

Wat een keus weer.

 Maar ik koop hetzelfde als altijd.


 Ik koop ook nog heel stoere laarzen om te wandelen.

 Tijd om weer door te gaan.

 Naar de outlet.

 Waar ze een Zaagmans-winkel hebben.

 Ik heb weer wat voor je gevonden hoor, Zaagmans.

 Oehhh, deze kleurencombinatie wil ik ook wel in mijn keuken.

Sweaterman is ook lekker bezig.
Goed gedaan!

 En door naar de Ralph Lauren store.

Ik vind er vandaag niks aan.
Sweaterman wel en koopt een paar truien.

 En door...

 Om deze brillen te passen.

 En wat boodschappen te doen.

 Kunnen we beginnen?

 De leukste limonadesiroop ooit.

 En weer onderweg.

Naar onze box.
Waar het lekker druk is vandaag.

Hallo box.
We gooien onze tassen neer en rijden nog even naar Metz om een paar foto's te maken met mijn nieuwe lens.
En camera natuurlijk.

Hoi.

 Ik zit vooral weer veel op de grond.

En af en toe sta ik ook nog in de lucht te kijken.

Klaar?

Eenmaal in de box moet ik natuurlijk nog een keer al mijn aankopen bekijken.
Vet leuk!

Ik vind dat ik vandaag genoeg stappen heb gezet.
Tijd om te gaan slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten