maandag 9 februari 2015

8 februari 2015

Goedemorgen.

Ik ben weer heel en ik ga vandaag op vakantie.
Twee keer boffen dus.

Ze doet net alsof het niet uitmaakt en toch blijft ze de hele tijd in de buurt.

Deze ook.
Maar nee, je gaat niet mee.
Iemand moet deze week de plantjes water geven, Pissertje.

Ik zie je nog.

Ik zie je nog steeds.

Kom, laten we proosten met koffie.
Geen idee waarom eigenlijk.
Ik voel mij behoorlijk schuldig, doordat ik de hele week in bed heb gelegen, heb ik de dingen niet kunnen doen, die ik zo graag had willen doen voor mijn huisgenoten.

Wat kom je doen?

Sweaterman is er.

Dus tijd om te gaan.
Ahhh ik ga jullie zo missen.
Geniet van de week en tot snel.
Zwaai zwaai.

De zon heeft er in ieder geval ook zin in.

Uhh, sneeuw?
Dat is niet de afspraak.

Nog meer?

De eerste tussenstop.
Even tanken.

Hebben we er nog een beetje zin in?
Echt wel!

Wat zie ik nu?
Is het echt?
Serieus?

En deze?
Kom we gaan onszelf vergiftigen!
Eerst met allerlei enge E-nummers, en daarna nog een keer met die zelfde E-nummers en zes kilo suiker.

OMG!
Kijk die blauwe.

En ze hebben er nog veel meer.
Toch laten we ze liggen.

We gaan alleen voor de hamburger.

Ohhh wat een avontuur.

Voor Sweaterman niet, hij heeft hem al geïnhaleerd.
Heel goed!

We zijn er bijna.

Uhh whoeps..wat is dit nu?
Stond dit serieus op het plaatje?
Een kamer buiten?
Geen hotel?
Is dit een grapje?

Uhh nee.

We slapen in een box.

Ja.

U ziet, wij hadden het ook niet verwacht.
Geeft niks, we zijn tenslotte op avontuur.

Ahhhh dit vond ik bij mijn kussen.
De Meneer van het hotel heet ook Zaagmans en is ook al verliefd op mij.

Uhh goed, dag avontuurlijke box, tot zo.

We wandelen nog even door Metz.
Met mijn toffe rugtas, al zeg ik het zelf.

Hoi kerk.

Waar is iedereen?
Metz is nogal stil op zondagavond.

Gelukkig hebben ze een mooie kerk.

En andere mooie gebouwen.

Tijd om weer naar onze box te gaan.

We slapen trouwens naast de MacDonalds.

Ik kon de donut van eerder deze avond toch niet vergeten.
Dus neem ik deze.
Die er uiteindelijk helemaal niet zo lekker uitziet.

Ok, omdat ik mij op zijn zachtst gezegd niet heel prettig voel in mijn box en er van overtuigd ben dat er tien keer ingebroken gaat worden vannacht, heb ik alvast een heel pak aangetrokken, dan kan ik zo naar buiten rennen en iedereen in elkaar slaan.
Zo!


Phoe, wat een avontuur.
Snel slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten