zaterdag 7 februari 2015

6 februari 2015

Goedemorgen.

Ik was het niet.
Meneer T is weer eens de rolverdeling aan het uittesten.

Dag vijf met migraine.
Ik durf bijna niks meer te slikken, maar neem toch deze combi in de hoop dat het iets minder wordt.

Ik heb echt geen idee wat ik met mijzelf aan moet.
Liggen gaat niet meer van de pijn in mijn nek, wakker blijven met de migraine is niet te doen.

Zal ik mijn bed opmaken?
Doe ik toch nog iets.

Raampje open.

Kan ik zo een fris bed induiken.

Ik krijg een ijskoffie.
Dat geeft altijd voor half uurtje verlichting.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Oh meid... wat frustrerend dit voor je...... een knuffel van mij.... al zou ik veel meer willen doen... maar dat helpt allemaal ook niet. ;-(

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen