vrijdag 27 februari 2015

26 februari 2015

Goedemorgen.

Ik begin de dag met het maken van een plog.

Daarna neem ik een douche.

Oh wat heerlijk dat de migraine weer weg is en ik weer aangekleed ben!

Meneer T speelt het spelletje, wie is de baas.

Tja wat doe je dan als je twee dagen plat hebt gelegen?
De boel een beetje luchten.

Met de PGB van Dochter aan de slag.
Dit keer had het Zorgkantoor geen fout gemaakt maar ik.
Bijna niet voor te stellen hè?

De migraine bij Meneer T is nog niet helemaal over.
Daarnaast baalt hij dat hij niet heeft gewonnen met het spelletje, wie is de baas.

Terwijl ik terminaal lag te wezen, timmerde Zaagmans de trap alvast dicht.

Nu nog al die platen eraf trekken en de leuning afzagen.

Ik rommel hier wat.

En nu denkt u vast, wat is het verschil?
Nou, we zijn twee uur en 110 kussentjes verder.
Ik ben nogal precies met dit soort dingen en kan mij er gerust een hele tijd in verliezen.
Heerlijk vind ik dat.

Goed, de lampen zijn alweer aan.

Tijd om een maaltijd te bouwen dus.

Je wilde iets vragen?

Dit is het geworden.

De deur uit, de auto in.

Zaagmans is zo blij met zijn uitje.

Ja, wat kies je dan hè?

Door naar de volgende bouwmarkt.

Schiet je wel een beetje op?

Nog een paar potten verf.
Zaagmans gaat de plinten zagen en dan kan ik ze schilderen.
Wij doen zo graag alles door elkaar heen.

Kom, naar huis, gaan we een klusplan maken voor dit weekend.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Hoi Wendy,
    Moest vandaag meteen aan jullie ( buurman &buurman;-) denken toen wij vanmorgen op tuintegeltjesjacht gingen. Leek me prima dag voor weer eens een plog. Goed voorbeeld doet goed volgen, en bovendien vind je het misschien ook wel eens leuk om te zien wat voor spannende avonturen andere mensen nou eigenlijk in zo'n bouwmarkt beleven.

    Moest wederom aan je denken toen het restaurant in het tuincentrum gesloten was. Nooit geweten dat je bij die dikke 'M' ook gewoon koffie kunt drinken! Zo zie je maar.
    Ik heb je gelinkt.
    Groetjes, Narda
    En succes met de klussen. Het wordt steeds mooier bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen