zondag 22 februari 2015

20 februari 2015

Goedemorgen.

Bij ons begint het weekend vandaag al.

Eerst brengen we Dochter naar haar dagbesteding, waar ze dan ook dit weekend blijft logeren.

Voor 12 uur is ze niet op haar best.
Daarin lijkt ze dan op mij.

En weer naar huis.

Oh nee, toch niet.
Zaagmans wilde zijn boodschappenpakket nog even ophalen.
Heeft hij maanden voor gespaard en nu is het dan eindelijk zover.

Zit er iets leuks in?

We moeten weer gaan.
Naar IKEA.
Kijken of we iets anders kunnen verzinnen voor het tv-meubel.

Maar eerst hier even een uurtje stil blijven staan.
Neem je tijd.

We komen er niet uit.
Met het tv-meubel dan.
We gaan er zelf maar eentje bouwen.
Nou ja, we...
Ik zoek plaatjes en Zaagmans zaagt.

Ik ben in stukjes gehakt.

En nu samen.

Genoeg geweest, naar huis.

Wat klopt er niet aan dit plaatje?

Wat heb jij daar?

Nou?

Bah!
Met oog en al.

Gaan we nu alweer op pad?

Ja even het stadje in.

We willen nog even wat tape halen om de deuren af te plakken, maar daar blijft het dan natuurlijk nooit bij.

De beste soep!

En we eten chocolade omdat het...
Regent.
Precies.

Dit lampje kocht ik vanmiddag bij IKEA.

Ok, laptop uit het raam en slapen maar.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten