woensdag 18 februari 2015

16 februari 2015

Goedemorgen.
We brengen Dochter naar de dagbesteding.

Lekker rustig nog.

En weer naar huis.

U kunt niet zeggen dat ik mijn best niet heb gedaan op de was.

Ik ruim nog meer op.

En was de ramen.
Of zeem.

Aan de slag met een nieuwe CIZ-aanvraag voor Dochter.
Ik houd mijn hart vast.

Daarna moet ik even de deur uit.

Prima weer daarvoor.

Ik ben heel tevreden met het zonnetje erbij.

Meneer T ook, hij heeft zelfs moeite om op vier pootjes te blijven staan.

Fijn hoor.

Heel goed Meneer T, altijd in jezelf blijven geloven.

Thuis doe ik vooral weer veel van dit.

En nu is het een keer klaar.

Gelukkig wel.

Ik dek de tafel.

En bouw samen met Zaagmans een maaltijd.

Deze dus.

Zo Zaagmans, hij eet altijd alles op wat er in de winkel voor hem klaarligt.
Vorig keer in België was het helemaal erg, er stond chocolade op de toonbank en Zaagmans proefde er een.
Maar ze waren niet om te proeven, ze waren voor de verkoop.

Mijn lievelings.

Boodschappen ook weer gedaan.

Ik ben er eindelijk uit over wat er met het tv-kastje moet gebeuren.
Hij gaat eruit.
De deur uit.

En ik ga naar boven.
Slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten