dinsdag 17 februari 2015

14 februari 2015

Goedemorgen.

Regen aan = een goed moment om te vertrekken.

Mijn spullen staan al ingepakt.

Cadeautjes voor thuis niet vergeten mee te nemen.

Goedemorgen Sweaterman.

Ik doe het nog even kalm aan.

Nou, kijk niet zo sip, we hebben nog een hele dag voor ons.

Dag hotelkamer, bedankt voor het slapen, nu mag iemand anders het bed op gaan maken.

Muh...

Is dit nu nodig?

Nog even wat halen.

Taart!
Tartelette au citron.

Ik zie licht aan het einde van de weg.

We bezoeken nog een keer de soort van kringloopmarkt.

Waar ik vandaag wel het kastje los mag kopen.

Blauwe lucht!

En heerlijke chocolademelk met Lion.
Die ik niet neem, maar toch.

En weer door.

Nog een kringloop.

Met heel veel borduurwerk.

Zo jammer dat er echt helemaal niks meer in de auto past.

Nog een kringloop?

Yup, met heel gave stoelen.

Gelukkig is de zon weer aan.

Wolken kunnen dus ook best mooi zijn.

De laatste kringloop voor vandaag.

Geen ruimte meer in de auto.

En nu zijn we toch echt onderweg naar huis.

Even tanken.

En weer door.

Ondertussen krijg ik berichten door over dat het fijn zou zijn als ik weer thuis ben.
Dat u even ziet hoe bij ons de rolverdeling is.

Altijd vrolijk die Sweaterman!
Smakelijk.

Kan er hier nog een lachje vanaf?

Ja hoor.

En weer door.

Pffff.
Sjonge.
We missen een afslag, de tom-tom doet vreemd, er klopt helemaal niks van.
En zo zitten we zes uur achter elkaar in de auto.
Ik kan niet zo goed stilzitten.

Fijn, keurig voor twaalf uur thuis.
Meneer T zoekt gelijk zijn cadeautje.
Ik heb hem zelf verpest, ik weet het.

Post!
Valentijnspost!
Dankjewel lieve Anoeschka voor je onwijs lieve kaart!
Tof thuiskomen.
<3

Geef hier die taart!

Oh, zegt Zaagmans, op Facetime zag het tasje er veel groter uit.

Pak nou maar uit.

Je hebt nog een paar pakketjes te gaan, dus laten we er even rap doorheen gaan.

Zij is ook heel blij dat ik er weer ben.

En heel blij met haar siroop.

Nou, zo ziet het er dan ongeveer uit als ik alles heb neergezet.

Ben jij ook zo moe?
Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten