zaterdag 14 februari 2015

13 februari 2015

Goedemorgen.

Natuurlijk begint de dag weer met koffie.
En met een verhaal van Sweaterman.
Hij is vannacht dus heel erg ziek geweest van het eten.
Hij heeft zelfs overgegeven!
Hij vindt het allemaal niet zo erg en doet er heel luchtig over, maar ik ben er best kwaad over.

Maar goed, de zon staat weer aan en we willen vandaag nog op stap.

Laten we dat dan maar doen.

Wat gaan we doen?

Eerst een paar broodjes halen.

Oeh, lekker!

En we zijn weer vertrokken, alles is zoveel leuker als de zon schijnt.

We gaan vandaag een beetje rondkijken in Belfort.

Een nog heel rustige stad.

Lekker opgeruimd ook.

We nemen een kijkje in de Markthal.

Het lijkt erop dat iedereen carnaval aan het vieren is.

Kom, we kijken nog even verder.

Prachtige gebouwen.

Ik ben op zoek naar een foto-moment, dat zie je zo.

En nog één.

En nog één.

Belfort heeft dus een heel mooi fort.
Laten we een kijkje nemen.

Ik kan traplopen en kijken op mijn camera.

Ik ga er maar weer eens bij zitten.

Maak er nog één...

En nog één, weet u, ik laat ze wel even zien, dan kunt u zelf kijken.


























































 Mooie stad is Belfort hè?

En toen was het alweer tijd om verder te gaan.

Plasstop.

En aanvullen met koffie.

We gaan kijken of we wat meer richting de bergen kunnen rijden.

En dat lukt aardig, er ligt ook een fijn pak sneeuw.

Maar hier stopt ons avontuur wel omdat er erg veel sneeuw op de weg ligt en wij geen kettingen bij ons hebben.

Geeft niks, onderaan de berg is nog een brocante winkel.

Niet te doen die rommel.
En een prijzen!

Snel weer door.

Voor een paar boodschappen.

De broer van Meneer T ligt hier in de supermarkt.

En heel veel taart.

Met heel veel fruit.

Als u niet van fruit houdt, liggen er nog genoeg andere dingen hoor.

Deze zijn leuk!

Waarom nog echte crèpes maken als je zo kant en klaar kan maken?
Yuk!

Kijk!
Dit moeten we in Nederland ook hebben.
Gewoon een zakje met alleen de roze.
Niet moeilijk doen met het rolletje en alle oranje weggooien voor je een keer bij de roze bent.

Tijd om weer te gaan.
Het licht is alweer uit.

De laatste nacht in het hotel.
We maken nog een strakke planning voor morgen en dan is het alweer tijd om te gaan slapen.

Maar voor ik dat ga doen, geef ik u nog een paar foto's van Metz.






Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, hier in Nederland kun je ook al aardbeien mentos krijgen!! Hier zijn ze alleen in rollen ipv zakken te koop.
    http://www.mentos.nl/wp-content/uploads/2013/07/Rollen_Strawberry.png

    BeantwoordenVerwijderen