maandag 2 februari 2015

1 februari 2015

Goedemorgen.

Nog een lepeltje karwijzaad dan maar?

Het is vandaag 1 februari mensen, januari zit er weer op.
Gelukkig!

Het helpt best.

Ik rommel hier wat.

Maar het schiet niet echt op.
Voel mij energieloos...
Futloos.
Ik heb zin in leuke dingen.
Andere dingen.
Iets wat lijkt op vakantie?
Komt goed uit...zondag mag ik.

Dus maar weer aan de slag met een berg papieren.

Zal je net zien, heb ik mijzelf eindelijk zo ver gekregen om aan al die papieren te beginnen, stopt het omdat de printer het niet doet.

Dan niet joh, ga ik wel iets doen wat ik leuk vind.
Op zoek naar kringloopwinkels in Frankrijk.

U mag raden wie er corvee heeft vandaag.

Ueh nee, het is niet Meneer T.

 
Deze hier.
Fijn!

Zaagmans mag wel vaker corvee hebben.

En als de muur dan helemaal af is begint het schoonmaken.
Ik kan u vertellen, van zolder tot aan de tuin.

Dus ik ga er heel snel doorheen.
Heel snel.

Blij met mijn nieuwe mand, nu nog even Zaagmans lief aankijken voor een ronde houten deksel.

Het waren er niet veel vandaag.
Toch voelde dat wel zo.

Tien uur, ik mag weer naar bed.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. De muur is mooi strak geworden en je mand is echt geweldig.....printers doen altijd moeilijk als ze aan het werk moeten, denk dat dat hun zwakke plek is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen