maandag 5 januari 2015

4 januari 2015

Goedemorgen.

Komt dit ooit nog goed?
Het schijnt van wel, want dit is alleen nog voorstrijk.
Waarom het dan deze kleur moet hebben?
Dat moet toch anders mensen?
Dit motiveert toch niet?
Hoe dan ook, Zaagmans zegt dat het goed komt.
En natuurlijk weet ik dat zelf ook wel, want we hebben altijd nog de optie om van Zaagmans zijn zakgeld een stukadoor in te huren.

Ik ga dus heel ontspannen ontbijten.

Mijn nieuwe broek.
Ben er heel blij mee.

Zaagmans heeft zin om een rondje te gaan lopen en ik besluit om met hem mee te gaan.

Waar ik eigenlijk nu al spijt van heb.

Er hangt een donderwolk boven mijn hoofd.

En hoe hard ik ook loop, hij wil niet weg.

Hier ook al niet.

Lopen jullie maar voorop.

De wolk is dan ook behoorlijk groot.

Meneer T is inmiddels ook niet meer zo blij met de wandeling.

Ze hebben hier wel mooie huizen.

Af en toe lijkt er een zonnetje door te willen komen.

Maar hoe hard de zon zijn best ook doet, hij gaat het vandaag niet winnen.

Doe dan maar koffie.

Met een donut.

We hebben nog een half uurtje over.

En die wil Zaagmans graag besteden aan Gamma.
Het is tenslotte ook zijn weekend.

Tijd om Dochter op te halen.

Maar hier lijkt de zon ook niet echt te schijnen.

En zoals ze zelf vrijdag al zei; jullie hoeven mij echt niet meer op te komen halen.
Gelukkig luister ik niet altijd naar haar.

Kom we gaan.

Magere kippenpootjes bakken.

Dit is een grappige modus.
Ik zal hem u uitleggen.
Dit is de, mag ik gewoon heel veilig lekker boos bij je zitten?
Dan praten we niet, maar zijn we toch dichtbij.
De ik-zwijg-je-dood-maar-ik-hou-van-je-want-je-bent-mijn-moeder-en-dan-kan-het-modus.
Volgt u het nog?
Duurde bij mij ook een tijdje hoor.

Volgens de Fitbit was de wandeling vanmiddag helemaal niks.
Tijd om eens echte stappen te gaan zetten.
Met Meneer T in mijn jas. Zijn stapenteller vond het namelijk voor hem wel ok.

Kerstige-lampjes.

Wat kijk je angstig?
Gaat alles nog goed?

Langs de Zendmast.

En dan op eigen pootjes.
Wel boven op mij.
Dat is wel zo veilig in het donker.

Ik heb de tien weer gehaald.

Tijd om lekker op de bank te hangen, tv te kijken en daarna op tijd naar bed.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke broek! Mooie foto's! .....zelfs de zendmast doet het nog :-) Je maakt echt heel wat kilometers zo, overdag wandelen, 's avonds nog eens wandelen en dan je ook nog eens vaak de trap op af....poeh hé, word al moe als ik er aan denk ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen