zondag 4 januari 2015

3 januari 2015

Goedemorgen.

Er is iets anders aan mij vandaag.
Oh nee, het is Sweaterman.
Leuk dat je er bent.
Zullen we dan maar meteen gaan?

Daag Zaagmans.
Daag Meneer T.
Fijne dag.

Hmmm het ziet er niet heel gezellig uit vandaag.

We gaan naar Almere, waar de grootste kringloop van Nederland zou zijn?

Nou ik weet niet zo goed hoe ze daar bijkomen.

Maar door alles heel ruim neer te zetten lijkt het best groot ja.

Verder zou ik het vooral de meest ongezellige kringloop van Nederland willen noemen.
Maar het maakt mij verder ook niet uit.
Mijn motto voor dit jaar is toch: met minder meuk is het ook leuk.
Of zoiets.
Het enige dat ik van mijzelf nog mag kopen is aanvulling op mijn servies en dat moet ik dan ook echt gaan gebruiken.
Anders komt het het huis niet in.
Kom, we gaan.

Om hier weer te stoppen.

Ik moet heeul nodig naar het toilet.

Gelukt.

En erg opgelucht, ziet u?

Ok,
Hier gaat het helemaal mis.
We zijn bijna bij de boot in Friesland, terwijl Sweaterman juist naar Bataviastad wilde.

Uhhmmm en zie dan voor Friesland nog maar ergens een afslag te vinden.

Maar het is gelukt.
En we hebben nog drie dikke uren om te shoppen.
Herinnering voor mijzelf, alleen kopen wat echt nodig is.
En als ik iets koop, kwaliteit en geen troep.

Nou dat begint al goed.
Echt iedereen heeft iets nodig van Sissy-Boy.
Maar ik kocht niks...

Lekker wazig kopje koffie.

En daar nemen we dan alle tijd voor.
Die tijd heb je ook als je niet gaat kopen.

Maar hier gaat het helemaal mis.
Ik koop drie, 3! broeken voor 20 euro voor mijzelf.
En het is niet eens troep.
Moet dus mee.

En ik kocht nog een overhemd voor Zaagmans, stukje duurder, maar hij had het nodig.
Och kijk mij shinen.

Heb ik alles nog?

We kunnen met een goed gevoel naar huis.
Geen troep gekocht.
Wel kwaliteit.
Geen onnodige dingen, maar wel spot- en dan ook spotgoedkoop.
Ik zou er mijn werk van moeten maken.

Kom we gaan.
Denk dat Zaagmans het wel fijn zou vinden als ik iets van vulling voor zijn maag ga maken.

En hij is ook erg blij met zijn nieuwe overhemd.

Dat is mooi, dan dek ik nog even de tafel.

En daar is Sweaterman dan weer heel erg blij mee.

Zaagmans ook hoor.

Och en Meneer T heeft een zware avond.
Hij zou van alles wel een hapje lusten.
Maar helaas.
Hij mag vanavond alleen brokjes.

Daar word je moe van hè.
Ik ook.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je lekker op stap bent geweest en goed geslaagd bent, want wie laat nu drie broeken voor 20€ liggen??.
    Oh arme Mr.T ;-)

    BeantwoordenVerwijderen