vrijdag 30 januari 2015

29 januari 2015

Goedemorgen.

Veel te vroeg voor een foto met onze ogen open.

Ik smeer een paar boterhammen voor Dochter.

En dan kunnen we vertrekken.

Ziet er gezellig uit zeg.

Als Dochter is weggebracht, loop ik hier nog even een rondje.

Toch maar even naar buiten.

En snel weer naar binnen.
Waar is iedereen?

Ik zou sushi kunnen gaan eten.

Maar ga toch nog maar een rondje lopen.

En weer naar huis.
Zie ik nu een stukje blauw?

Ik ga hier weer aan de slag.

Geeft niks, inmiddels is buiten de regen ook weer aan.

Ik lunch met gesmolten kaas uit een pannetje.

En bel nog wat.

Ik maak een beschrijving over hoe wij sushi maken.
Die beschrijving kunt u hier vinden.

En daarna maak ik zuurkool.
En ook al een recept.
Kunt u hier vinden.

Smakelijk.

En door naar het toetje.

Toetje?
Ja.

Meneer T kijkt nog even of er een hapje voor hem bij zit.

Tijd om te gaan lopen!

Bikkels zijn we hoor.
Door de regen, hagel, storm en sneeuw.
Maar ja, ik moet toch die 10.000 stappen per dag halen.

Eenmaal thuis zien we dit.
U vast ook.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Ik zag niks, ik doe niet meer mee aan die ellende, ik pak een boek, muziekje erbij, helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat filmpje is super leuk! Wat dapper dat jullie dwars door weer en wind blijven wandelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen