dinsdag 27 januari 2015

26 januari 2015

Goedemorgen.

Dochter heeft vandaag geen dagbesteding dus we konden wat langer blijven liggen.

Maar weer eens een streepje opgezocht.
Altijd goed.

De was is klaar.

Dat komt goed uit, hier heb ik net zin in.

Volgens mij ga ik vandaag niet naar buiten zonder te smelten.

Dan ga ik maar in huis aan de slag.

Nog even stofzuigen.

En ik vond nog een laatste restje sushi in de koelkast.
Hoera!

Het is droog, tijd om naar buiten te gaan.

Waar is iedereen?

Ik doe een kaartje in de bus.

En aan mijn neus kunt u zien dat het vandaag best koud is buiten.
Ik ben weer opgefrist.

Kopje thee dan maar?

Ik bouw een maaltijd.

En wacht op Zaagmans.

Volgens mij eten wij bijna elke maandag groente-friet.

Tijd om te gaan.

Ontlasting, poep van Meneer T wegbrengen.
Zaagmans gaat naar binnen, dan kan hij nog even lekker kletsen over de poep van Meneer T.

Serieus, ik ben er klaar mee, wat een rotsupermarkt is de Lidl toch.

Ja toch?

Snel door.

Naar een andere supermarkt.

Alweer allebei een streepje?

Oh oh...

Wat ga je doen?

Nee!

Dat is vet zielig!

Nou ja, dan zit er niks anders op dan het beestje uit zijn lijden te verlossen en op te eten.

Muts op!

En lopen.

Woehoe!
Ik sta ook een keertje op nummer 1!
Alleen een beetje jammer dat ik van ruim 13000 stappen opeens naar 10000 ging volgens mijn Fitbit.
Hij telt terug!
Hoe kan dat?

Nou ja, voor even liep ik er 13, tijd om te gaan slapen.

Truste!

Klik hier om te kijken wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Gaan ze kijken waarom Mr.T niet zo goed te pas is? Of heb ik wat gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kaartje is goed aangekomen,,dank je wel :-) boodschappen doen stopt nooit. Wanneer krijg je de uitslag van Mr T? Ik hoop dat ze snel wat voor hem gaan sown.

    BeantwoordenVerwijderen