vrijdag 2 januari 2015

2 januari 2014

Goedemorgen.

Vandaag geen oliebollen als ontbijt.

Maar een sapje met de Versapers.

Beetje yoghurt er door.

Ik trek een nieuw vest aan.
Voelt een beetje als het voorjaar.

Wat heb jij daar?

Oh ik mag het niet zien, is het voor mij?

Wat spannend!
Geurstokjes met Jasmijn.
Heerlijk <3

Na het opsnuiven van de heerlijke stokjes is het tijd voor lunch.

Wow!
Januari is normaal toch altijd donker en somber?
Het lijkt wel lente.
Kom, we gaan!

Brilletje op, muziekje aan.

Woehoe!

We zijn aangekomen in Den-Haag.

<3

En ook hier staat de zon aan.

We gaan behang kopen.

Bij juffrouw Laura.
Ik kies het zelfde behang uit als we in ons vorige huis hadden.
Dit behang verveelt echt nooit.

En heel veel is in de aanbieding.
Maar we kopen het niet.
2015 staat in het teken van minder meuk, maak met andere dingen je leven leuk.
Eerst nadenken voor we iets kopen en liever wat meer kwaliteit dan een huis vol met rommeltjes.
Doorlopen dus.

Bij Riviera Maison kom ik dit kussen tegen.
Ik wil dit kussen heel graag.
Dan kom ik elke ochtend beneden en krijg ik elke dag het heerlijk gevoel van het zien van 50% korting.

Zaagmans wil hier heel graag een foto van.
Mag.
Zo ben ik ook.

Dit wil ik ook wel graag hebben.
Maar we laten het liggen.

Heel handig als je een keer geen zin hebt om je op te maken.

Of dit schattige hoedje?

Deze nemen we ook al niet mee, ook al staat het ons fantastisch.

Tring!
Tijd is om.
Hup, naar huis.

Waar we Dochter en Meneer T op gaan halen.

We zijn weer onderweg naar de zorgboerderij.

Dááág kind.
Fijn weekend!
Iets met, ga weg, ik vind je toch niet lief en je hoeft mij zondag niet op te halen.
En van al die mooie momenten mag ik niet eens een foto maken.
Nou dan ben ik weg hoor.
Zoals ik al zei, fijn weekend!

Ik verdring mijn verdriet met een rondje bouwmarkt.

Maar daar kan ik niet vinden wat ik in gedachten had.
Volgende dus.

Hier wil iemand duidelijk maken dat de kerst nu echt wel voorbij is.

Kom, we gaan weer naar huis.

Dit is het behang dat ik vanmiddag kocht.

Oh en ik kocht deze magneetvellen.
Want dat was ik vorig jaar al van plan maar toen waren ze op.
Dus dit telt eigenlijk niet als een aankoop van dit jaar.
Toch?
Ja vind ik ook.

De Fitbit vertelt dat ik nog een rondje moet.
Daar word Zaagmans nogal moe van.

Ik beloof hem dat we naar het stadje lopen want daar is op vrijdag altijd een avondmarkt.
En dan halen we allemaal lekkere hapjes.
Dus hup hup,lopen maar.


Maar....er staat alleen een kraam van de bakker.

En hier is ook iedereen naar huis!

Ok, ik trek dit slecht.

Ik overweeg om voor de auto te springen van de loempia-meneer.

En in plaats van met tassen vol eten thuis komen, hebben we dit.
Ok, eerlijk, het broodje is niet te doen, maar de soep is super lekker!

Getver, wat ligt daar voor een vieze bruine vlek op het kleed?

Ah, het is Meneer T, die opeens weer aan tafel zit.

Ok, geen beloofde hapjes, maar wel 11899 stappen gezet vandaag.

Tijd om te slapen dus.

Truste!

5 opmerkingen:

  1. is dat een speciale winkel waar jullie behang kopen? Vind het erg mooi, snap dat je daar niet op uitgeken raakt. Oh dat airhockey had ik dus echt wel meegenomen hihi.
    Maar ik ben ook aan het opruimen, er zijn al zoveel dingen de kamer uit dat het opvalt, leuk is dat.....al zet het je natuurlijk ook aan het denken ;-)
    Wat balen dat er geen lekkere hapjes meer te vinden waren, dat is echt pech, maar gelukkig had je nog lekkere soep.....en weer genoeg gelopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laura Ashley heet die winkel.
      Heel mooi behang hebben ze daar altijd.

      Verwijderen
    2. Ik vind trouwens dat we fitbit moeten mailen met de vraag of er ook eentje gaat komen voor de rolstoel! Moet toch gewoon kunnen?

      Verwijderen
  2. Hoi.
    Je staat uit.
    Mag je weer aan?

    (Hopelijk alles goed?)

    BeantwoordenVerwijderen