zaterdag 17 januari 2015

16 januari 2015

Goedemorgen.

We zijn er vandaag weer heel vroeg bij.
Dochter gaat zo naar de zorgboerderij en blijft daar logeren en wij gaan dit weekend ook uit logeren.
Woehoe!

Zaagmans kan niet wachten tot het weekend is, dus smeert alvast als een malle broodjes.

Ik ben zo gék op IKEA.

Daarna komt er een goede oude vriend op de koffie.
Oud in, we kennen elkaar al heel lang.
En eigenlijk ook gewoon oud in leeftijd.
Beetje plogschuw enzo, u kent het wel, generatiedingetje.

Dit zegt eigenlijk wel alles.
Wij kunnen praten en vooral lang praten als de beste.
Meneer T heeft al die verhalen al honderd keer gehoord en kan het na een paar uur echt niet meer aan.

Als oude vriend naar huis is begint het weekend.
En dat vier ik met mijn kerstmannencola.

Zaagmans is te laat.
Dat weet Meneer T, hij heeft namelijk een klok in zijn kleine buikje.

Hij komt er zo aan, geduld, Zaagmans haalt eerst nog even de gordijnen op.

Waar gaan we logeren?
Ohhhhh ik kan niet wachten.

Hoi!

Ik vouw nog wat weg.

En daar is Sweaterman.
Meneer T mag bij hem logeren.

En en?
Zin om te gaan logeren?

Ok, die tong zegt genoeg.

Snif snif, dááág Meneer T, we gaan je missen.

Zaagmans hangt de gordijnen nog even op.
We zijn in discussie met HEMA.
Gordijnen daar laten maken, hingen perfect toen we ze kregen en na een paar weken zijn ze uit gaan hangen en te lang geworden.
HEMA zegt dat het niet zo is en dat ze de maat zijn die we hebben opgegeven.
Maar wij hebben alles nagemeten en het klopt niet.
Toch zegt HEMA dat het wel klopt en krijgen we de gordijnen mee naar huis zonder dat ze er iets mee hebben gedaan.

Zoals we al zeiden, ze zijn te lang.

En hier helemaal.

We leggen het even vast op foto en gaan vragen of HEMA het zelf hier thuis nog een keer wil komen meten.
Wel graag een appelkruimelvlaai meenemen.

Genoeg gemopper, het is weekend.
En wat voor één.
We gaan nog even wat boodschappen halen.

De regen staat weer aan hoor.

Winkel, winkel.

En weer naar huis.

Nou vergeet het maar, we konden weer terug naar de zorgboerderij, Dochter ophalen.
En de rest van de nacht zal ik u verder besparen.

Als het bijna ochtend is mogen we naar bed en mis ik Meneer T.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. Ach nee, is nu jullie weekendje weg in het water gevallen?! Wat naar nou toch ��
    Ik hoop dat je er toch iets leuks van kunt maken.... Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik weet even niet wat ik moet zeggen....veel liefs van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. néé!!! ik heb even hardgrondig voor je gevloekt. echt niet leuk voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh nee :( en jullie hadden er volgens mij zo'n zin in! Wat enorm *****, om het maar even netjes te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen