donderdag 15 januari 2015

14 januari 2015

Goedemorgen.

Doe mij er hier maar drie van.

Ik zou het wel fijn vinden als de regen vandaag uit gaat.
Kan ik weer eens naar buiten zonder mijn zwembandjes.

Helaas.

Doe dan maar weer eens wat groens.
Misschien geeft dat het gevoel van de lente.

Ik plog wat.

Ruim wat.

Eet wat.

En krijg migraine.
De behandeling van gisteren was dus toch iets te heftig.

Ik vind het lastig om in mijn bed te gaan liggen omdat ik dan het gevoel heb teveel toe te geven aan de migraine.
Ergens hoop ik altijd dat als ik het zo min mogelijk aandacht geef, het vanzelf wel weer weg gaat.
Hoe was het ook alweer? Alles wat je aandacht geeft groeit?

Om migraine kun je eigenlijk niet heen.
In het donker dus.

Je kan het bij mij ook altijd aan mijn gezicht zien.
Mijn linkeroog gaat hangen en wordt donker.

Zaagmans en ik kijken film in bed.

En daarna bestelt hij een elektrische fiets voor mij.
Voor mij?
Zaagmans denkt verkering te hebben met een oma.
Ik weet het niet hoor, met die fiets.

Wat jij Meneer T?
Zullen we er een nachtje over slapen?

Truste!

2 opmerkingen: