woensdag 14 januari 2015

13 januari 2015

Goedemorgen.

Ik ben nog niet helemaal wakker, maar heb de lunchbakjes al gevuld.

Zij heeft er nog niet zoveel zin in, veel te vroeg nog.

Zaagmans brengt ons naar onze eerste afspraak van vandaag.
Gelukkig want de regen staat nog steeds aan.

In de straat achter ons huis staan we al in de file.

En als de eerste afspraak er op zit regent het nog steeds.
Wisselvallig weer?
Heel consequent zul je bedoelen.
Non-stop regen en geen zon.

Bij onze volgende afspraak.
We hebben het altijd zo gezellig als we ergens moeten wachten.

Dus koop ik haar om met knetterchocolade.
Maar zelfs dat tovert geen glimlach op haar gezicht.

Gelukkig, de regen doet het nog.

Muts op, telefoon weg...

En gaan.

Verfrissend.

Ik kan er niet meer tegen.

Ik heb nieuwe en schone kleding gevonden, ben opgedroogd, maar zou wel kunnen slapen.

En in plaats van een dutje te doen, ga ik bakken.
Bewegen en iets doen werkt bij mij het beste.

Bijna klaar.

En in de oven.

Ik bouw nog een maaltijd.

Bijna dezelfde als die van het weekend.
Lekker!

De rest van de avond hebben wij belangrijk bezoek.
Twee onwijs lieve mensen.
Die ons helaas kwamen vertellen dat de plannen die we hadden voor Dochter niet door kunnen gaan.
Ik ben een beetje gebroken en zelfs verdrietig.
Ik had dit zo graag gewild en het was mijn laatste beetje hoop op een goede afloop en rust voor Dochter.
Na zestien jaar weet ik heus dat er voor alles een oplossing is en dat het uiteindelijk wel goed komt.
Plan B bedenken dus....

Truste!

5 opmerkingen:

  1. Ach wat jammer. Sterkte met het bedenken van plan B. En voor jullie allemaal een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar nou voor jullie. Ik kan me zo indenken dat je verdrietig bent. Maar ook hier komen jullie weer uit, dat weet ik zeker! Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ellendig......jullie verdienen het zo dat het goed komt en dan weer een dreun, snap dat je er verdrietig van bent. Ik hoop dat er een geweldig plan B komt en ondertussen hoop ik mee met de vorige reageerders en duim ik dat er iets heel bijzonders op jullie pad komt. Sterkte.....en veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer.
    Vertrouwen houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen