maandag 8 december 2014

7 december 2014

Goedemorgen.

Ik moet nog een beetje wennen aan de hoge broeken die we dit seizoen zien.
Voelt een beetje als de jaren tachtig waarin iedereen een buik leek te hebben met een rij van die uitstekende knopen.
En dat iedereen dan opeens schoudervulling nam, zodat je niet naar die bolle buik keek maar naar die vreemde schouders.
Zoals ik al zei, ik moet er nog een beetje aan wennen.

Ik heb zo'n voorgevoel over waar we nu naartoe gaan.

Precies, zelfs op zondag komen wij nog in een bouwmarkt.

En door...

Naar Gamma.

Hier zijn we al een keer geweest dit weekend hoor.
En ook op deze afdeling.

Eén minuut nog, zegt Zaagmans.

Of sta je mij weer in de maling te nemen voor je plog?
Ik?
Nooit!
Ik neem het bouwmarktwinkelen ook heel serieus.
Nee maar echt.

Gelukkig,weer naar huis.
Terug mijn grot in.

Waar ik nog wat rommel met rommel en kleedjes.
Ik maak zelfs een doosje voor de kringloopwinkel met kerstspullen.
Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is minder spullen.

Ik rommel wat met de kussentjes op de bank.
En Meneer T denkt dat het hier weer om hem draait.
Plog mij, plog mij, plog mij.

Zijn we in stijl of wat?

Groentefriet.
Heel gezond, maar geen vervanger voor echte friet.
Leuk voor bij een portie groente en vis, maar niet alleen als friet.

Ok, de deur en het kozijn hangen erin.
Die gladde muur moet nog komen zegt Zaagmans, maar dat was eigenlijk niet de afspraak.
Net zoals het krijtbord in de gang dat hij heeft gesloopt.
Maar het komt allemaal goed vertelde hij mij.

Hoe dan ook, ik was het hier wel weer een beetje zat.
Tijd om lekker vroeg te gaan slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Mooi dié deur! Zie iedere keer andere kussens......(wel leuke trouwens) maar....tikkeltje verslaafd eraan?

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke placemats en je deur is echt super en Mr T is schattig.....

    BeantwoordenVerwijderen