maandag 29 december 2014

28 december 2014

Goedemorgen.

Zon aan en sneeuw aan.
Goede combi.

Tijd om naar buiten te gaan dus.
Maar wel met warme laarzen.

Eigenlijk best een beetje zonde om in de auto te zitten.

Maar ja, vijf stoelen op Zaagmans zijn rug is ook weer zo wat.
Gelukkig bestaan er auto's en winkelwagentjes.

Daarna nog even langs IKEA voor een wissellijst.

Ja ja, ik zet je op de foto.

We kwamen onze buurtgenoten uit onze oude buurt tegen en die brachten ons op het idee om naar Nijhof te gaan.
Veel te lang geleden, dus het werd wel weer eens tijd.

Nu weet ik weer precies waarom ik hier niet zo vaak kom.
Veel te veel leuke spullen.
En dit terwijl we juist in het nieuwe jaar onze spullen drastisch uit willen dunnen.

Ik nam deze dus ook niet mee.

En dit ook niet.

Ohhh deze wil ik echt heel graag.
Ga eens aan de kant!

Deze dus.

Helaas geen lamp...Doe dan maar een oliebol.

Tijd om weer verder te gaan.

Met mijn oliebol.

Op naar Hilversum.

Waar we bij iemand iets op gaan halen.
Via Marktplaats.

Een Fitbit One.
Nog meer schema's.

Ik ga trouwens niet lopend naar huis.
Niet dat u denkt dat ik hem meteen ga uitproberen.
Dat komt thuis wel.

Eerst deze lijst vullen.

Met een poster die ik een tijdje geleden al kocht.

Oh en deze heb ik wel nog gekocht bij Nijhof.

Tijd om de boom op te gaan ruimen.

Dáág boom, tot volgend jaar.

Maar wel eerst mijn stappenteller aanzetten.

Nee, een echte Nordman hebben wij gekocht.

Dat zie je zo.

Hoe ga ik die naalden er volgend jaar ooit weer op zetten?

Ach ik rommel nog maar even door met andere dingen.

De boom kan in ieder geval weer naar zolder.
En hoe die naalden er dan weer op moeten zien we volgend jaar wel weer.

Zaagmans heeft het heel erg koud en pakt er een extra dekbed bij.
Heel schattig, echt.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke lamp wil je hebben, die echt geweldig, hoop dat die er nog eens komt. Mooie poster heb je in die lijst gedaan. Tja en die kerstboom....laks je in augustus begint met de naalden vastplakken, dan ben je met de kerst wel klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf he de lamp!
      Ik wacht wel tot de uitverkoop :)
      Heb je een leuke kerst achter de rug?
      En staat jouw boom nog wel?

      Verwijderen
  2. Minder meuk, dat is ook mijn voornemen voor 2015. Nog interesse in 1000 cd's?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Minder meuk maakt het leven leuk :)
      Zullen we er over Ploggen :

      Weg met die cd's ik probeer het Zaagmans ook al duidelijk te maken. Enig idee hoeveel wij er hebben?!

      Verwijderen
  3. Ja die lamp is echt super gaaf, ben benieuwd wanneer je hem gaat kopen en de uitverkoop is al bijna :-) Mijn kerst was erg rustig, ik was alleen en kreeg 1e kerstdag eventjes bezoek en verder heb ik allerlei lekke hapjes gegeten en lekker tv gekeken en wat zitten kleuren.
    Nee, mijn kerstbom staat niet meer die ruim ik eigenlijk altijd gelijk na kerst op, dan is het klaar voor mij. Oud en Nieuw kun je ook vieren zonder kerstboom ;-) Hij heeft 5 weken gestaan, dus ik het er meer dan genoeg van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat je schrijft "minder meuk is leuk".....ik ben vandaag, samen met één van de meiden die me helpen, mijn huis door gegaan en heb heel veel dingen weg gehaald en opgeruimd en sommige dingen heb ik anders neer gezet. Er moet nog meer weg, maar het is nu al een stuk rustiger en dat is een heerlijk gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen