zondag 28 december 2014

27 december 2014

Goedemorgen.

Zaagmans baalt, bij hem sneeuwt het vandaag niet.

Bij ons voor de deur wel.

Ik stuur wat kleding terug naar H&M wat niet past of toch niet zo mooi blijkt te zijn.

Warme kleding aan...

En naar buiten.

We gaan even bij Kwantum kijken voor stoelen.
Ik vind deze erg leuk, maar Zaagmans vindt ze te zwaar.
Snap ik ook wel, niet iedereen kan altijd even sterk zijn.

We denken er nog even over na.

Maar dat is eigenlijk niet waar, Zaagmans krijgt gewoon zijn zin en we kopen deze stoelen.
Lekker licht.

Nog een rondje door Zeist.

Wat ziet het er gezellig uit.

We halen nog een broodje.

En lopen lekker door de sneeuw.

Hier is iets aan de hand.
Of aan zijn hand.

We moeten alweer gaan.

We halen Dochter op van de manege.

Hallo Bibi met je ogen dicht.

Er zou vanavond eigenlijk oliebollen-race zijn, maar door de sneeuw gaat het helaas niet door.

We gaan weer naar huis.

Waar Zaagmans meteen de stoelen in elkaar gaat zetten.
Maar bij stoel nummer 1 komen we erachter dat de stoelen wel héél erg licht zijn.
Dus moeten ze alle vijf weer terug.
Het was gewoon veel handiger geweest als IK mijn zin had gekregen.

Hoi Sweaterman.
Wat kijk je zwoel.

We gaan op stap.
Naar de grote stad.

 Maar eerst halen we natuurlijk de pizza op.

En dan rijden we nog even door naar een leuk plekje.

Ik heb trouwens een heel lekkere pizza uitgekozen.

Goed, als we bijna in Rusland aan zijn gekomen, besluiten we hier dan toch maar even te stoppen.

Natuurlijk is er ook weer de lichtjes-route, maar helaas had ik niet mijn goede camera bij mij.

Dan maar de Bijenkorf in.

Schaapjes aaien.

Best een mooie boom.

Niet aankomen Zaagmans!

Helaas gaat de Bijenkorf alweer dicht.

Dan maar een rondje buiten lopen.
Er is tenslotte nog genoeg te zien.

Zo zoet <3
Alleen een beetje jammer dat er een vlek op mijn lens zat waar ik natuurlijk bij thuiskomt pas achter kwam.

 Dit soort gezelligheid kan mij niet lang genoeg duren tijdens de wintermaanden.

We lopen nog even door.

Dit kan ook alleen in Amsterdam.
Ik neem u vanavond wel het meest spannende gedeelte van Amsterdam in hè.

Nou met een beetje bewerken ziet u helemaal niks meer van de vlek toch?
Ik geef u een hint....kijk naar Zaagmans.

Langs de gevaarlijke leeuw...

De stad nog even in.

Doen we het nog een beetje?
Het is zó koud mensen, het snot dat normaal uit je neus zou moeten lopen, blijft meteen als een ijspegel aan onze neuzen hangen.

Hoog tijd om naar huis te gaan en ons warme bed in te springen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's met al die lichtjes....wat is het daar mooi versierd. Zo te zien hadden jullie een leuke dag al was het dan wel koud....hier hadden we geen sneeuw die bleef liggen, alleen maar natte sneeuw. Leuke foto waar jullie met zijn viertjes op staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen