woensdag 24 december 2014

23 december 2014

Goedemorgen.

Ik maak lunch voor mijn kinderen.
Uhh kind en vriend.
Ik heb er erg mijn best op gedaan vandaag, dus geniet ervan.

Geniet ik even van mijn kersenpittenkussentje.
Vorig jaar gekregen van Sint. Echt een perfect kado.
Je kan hem zelfs om je lichaam knopen.

Als ik weer een beetje uit de kreukels ben trek ik mijn glittertrui aan.

Wow!
Kijk mij eens shinen.
Glimmen.
Glitteren.

Ik kijk natuurlijk weer naar het Glazen huis.
Wat een held, Gerard Ekdom.

Wow!
Nu ga ik toch iets nuttigs doen.
Ik werk alle administratie van 2014 weg.
En alles ook nog eens keurig in een map.

Heeul goed.

Tijd om een frisse neus te gaan halen met deze gast.
Hopen dat hij onderweg niemand opeet of erger nog, zelf opgegeten gaat worden.
Meneer T is buiten een nogal lastig ding.
Komt omdat hij vroeger als pup is gebeten.

Held, loop jij maar voorop.

Wat een mooie dag!

Maar die wind hè.
Houd daar eens mee op.

Kopje thee dan maar.

Daar hebben we Zaagmans.
Mijn held.
Want hij vond wél een supermarkt die aardbeien en sneeuwmannen verkoopt!
Hoera!

Ohhhh...

Ze zijn nog volzoet ook.

Zuurtroen.

En een maaltijd.

Lekker toch?

Hier lijkt de tafel nog heel...

En hier zie je duidelijk dat dit niet meer het geval is.
Hij was eigenlijk vanaf dag één al niet heel, maar vandaag hebben we dan eindelijk zin om het blad om te gaan ruilen.

Ho, maar wacht eens even...
Eerst deze pakketjes uitpakken.

Als een kind zo blij.
En hier ziet u nog de stickers onder mijn schoenen.
Die laat ik altijd zitten.
Altijd.
Totdat Zaagmans ze er onderuit pulkt.

Leuke jas!
Maar hij vindt hem maar zo zo.
Terug in de tas dus.

Dááág Meneer T.
Tot straks.

Eerst nog even naar de bouwmarkt.

Voor de salontafel.
Voor een ronde tafel ziet hij er wel heel vierkant uit.

Oh ja, nou die van ons is pas net begonnen.

Dááág tafelblad.

Nou ja, straks dan.

Pfff, wat doen al die mensen hier?
Moeten die niet in een overvolle stad lopen?

Hop hop, naar huis.

Met een tafel die nu heel is en een salontafel op zijn kop.

Morgen ga ik lekker kerstshoppen, dus O W, als daar iets tussen gaat komen.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie hele fijne dagen �� �� ��
    Veel liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de tafel nu helemaal goed is. Je trui is mooi en staat je mooi. Ik hoop dat vandaag een heerlijke dag was en wens jullie een fijne tweede kerstdag.

    BeantwoordenVerwijderen