vrijdag 19 december 2014

19 december 2014

Goedemorgen.

Dochter gaat vandaag naar haar dagbesteding en blijft meteen logeren dit weekend.

Maar eerst maak ik nog lunch voor haar en Zaagmans.

Ik ben vanmorgen niet de enige die het lastig heeft met vroeg opstaan.
Lekker wazig jongens.
En nu rap wegwezen en vanavond weer vrolijk terugkomen.
Nou ja, behalve Dochter dan, die blijft logeren.

Sjonge...

Ik trek vandaag een makkelijk pakje aan.
Ga vandaag niet zo heel veel doen.
Ben kapot van de afgelopen weken.

Ik leg zelfs een dekbed op de bank.
Heb hier een beetje moeite mee omdat het veel te lui aanvoelt.

Ik rek het dus nog even.

Ruim ook nog even de afwasmachine uit.

En eet wat.
Ik neem vandaag ook maar wat extra vitamine D, want ik ben niet erg veel buiten geweest deze week.

En en en?
Gaan we al chillen op de bank?

Ja ja, het chillen is begonnen.

Ik kijk natuurlijk Serious Request.

Hier heb je het gedonder al.
Neem ik mij voor om te ontspannen, krijg ik migraine.

Slapen dan maar?

Zaagmans komt thuis met zijn kerstpakket.
Onze oude buren waren zo lief om het voor ons te bewaren.

Whoehoe!
Leuk hoor.

 En allemaal lekkere dingen.

Nou dit is grappig.
De naam van mijn moeder en schoonmoeder op de fles.
En ze kennen elkaar niet eens!

Ik pak nog even verder uit.

Zaagmans doet een dansje.
Niet omdat het weekend is, maar omdat hij roti gaat halen.
Lekker!

Ik kijk een huis vol.

En daarna eten we lekker op de bank.

Ik maak heel boos een plog.
Dat is eigenlijk niet waar, maar zo kijk ik wel.
Ik ga maar eens keihard slapen, migraine moet de deur maar eens uit want morgen gaan we naar een kerstmarkt in Duitsland.
Keihard slapen dus.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. Balen van je migraine......maar zomaar lekker liggen is niet lui hoor, dat heeft een mens gewoon nodig ;-) Leuk om een kerstpakket uit te pakken en het eten zag er heerlijk uit.....Hoop dat je lekker hebt geslapen en je migraine weg is zodat je lekker op stap kan :-) Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kerstpakket is tof he!
      Altijd een leuke verrassing en ik mag het altijd uitpakken van Zaagmans.

      Verwijderen
  2. Brrrr migraine is een b*tch en komt nooit gelegen. Heb jij ook dat je eerst een aura ziet voordat je een aanval krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och houd maar op.
      Ik heb het al vanaf vrijdagmorgen.
      Vroeger wel met aura nu niet meer.
      Alleen waren die aanvallen veel korter. Heb jij dat ook?

      Verwijderen
    2. ik ben nu 41, heb altijd met aura, de aanvallen duren nu wel langer dan vroeger. Laatst dacht ik nog dat ik wel gewoon op mijn werk kon blijven maar ik moest kotsend afgevoerd worden :(

      Verwijderen
  3. Is je migraine nog niet weg? Oh wat een ellende...
    Kerstpakketten uit pakken is altijd leuk, ideaal dat jij het uit mag pakken, net een grote doos met cadeautjes vind ik altijd......en het opeten is nog leuker :-)

    BeantwoordenVerwijderen