woensdag 17 december 2014

17 december 2014

Goedemorgen.

Dochter mag vandaag meehelpen op de manege in Hilversum.
Heel leuk, maar we moeten dan wel om zes uur opstaan.
Een paardenprinses zou een paardenprinses niet zijn als ze ook een glaasje verse sap uit de slowjuicer zou wensen.
Gelukkig heeft ze heel lief personeel.

Dat heeft Zaagmans trouwens ook.

Ik sap zelf ook maar wat.

Hier is het nog geen zeven uur hè mensen...
Ik vertel het er even bij, want u moet weten dat ik echt géén ochtendmens ben.
Fijne dag luitjes.
Tot vanavond.

Ik ga ook naar mijn werk.
Oh wacht, ik ben er al.

Ik mag gelukkig wel koffiepauze.

Ach, kijk nou.
Ik krijg elk jaar van Zaagmans een kerstster.
Op onze eerste date, vandaag dus 488 jaar geleden, kreeg ik dus een ster.
Ervan overtuigd dat ik zo'n ding heel lelijk zou vinden.
Zat hij er even mooi naast, ik vind ze namelijk super leuk.

Ik ben dan misschien wel vroeg mijn bed uit vandaag, maar vroeg aangekleed?
Vergeet het maar.

Wat een vrijheid vandaag mensen, zal ik eens mijn nagels gaan lakken?

Echt, ieder moment dat je hier kan ontspannen moet je echt nemen.

Kijk mij eens ontspannen.

En nog een gezellige kerstkaart.
Dankjewel Esther.

En twee shirts waarvan de opbrengst naar Serious Request 2014 gaat.

Ok, en hier is de ontspanning weer over.
Ik krijg een telefoontje van de zorgboerderij waar Dochter in de weekenden wel eens gaat logeren.
Ze zou daar mogen komen voor dagbesteding voor zo lang het gaat.
De ene week twee dagen, de andere week drie dagen.
Als ik het vandaag allemaal geregeld kan krijgen, mag ze morgen al beginnen.

Maar dan moet ik wel als een malle alles gaan regelen.
Contracten, betalingen, toestemming krijgen.
Rekenen, regelen.

Hij krijgt er niet zoveel van mee.

Oh en hier was opeens de bank verkocht.
Die uit de tuinkamer dan hè.

Ik buig mij hier nog even over.

En tegen de tijd dat het negen uur is, gaan we eindelijk eten.

Zeg kind, mag ik al gaan slapen?

Zaagmans knijpt alvast  een oogje dicht, dus ik denk dat het mag.

Truste!

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn zeg dat je een dagbesteding voor Dochter hebt gevonden, is het allemaal gelukt en heb je het rond gekregen? Ik hoop het zo.
    Wat ga je nu in de tuinkamer zetten? Ik ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vinden was niet eens het grootste probleem.
      Eerder het budget.
      Maar het is een tussenoplossing alle beetjes helpen nu :)

      Tuinkamer komt een eethoek.
      We gaan de overkapping bij het huis betrekken en daar komt dan een zithoek.
      Een tweede huiskamer zeg maar. Foto's volgen :)

      Verwijderen
  2. Waar komen de shirts vandaan,heel tof. Heb ze niet in de webshop van 3fm gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Loavies.
      Daar kan je ze in de webshop kopen.
      Heb je ze de volgende dag al in huis en het hele bedrag gaat naar sr2014

      Verwijderen
  3. Fijn dat het gelukt is met de dagbesteding, ja dat budget is het moeilijkste van alles, vooral omdat er zo moeilijk gedaan word, ik was vandaag ook weer druk aan het bellen
    Wat leuk dat jullie de tuinkamer bij de woonkamer gaan betreken, daar heb je veel licht, handig dus als je daar een eethoek plaatst en het geeft extra ruimte wat ook heel handig kan zijn. Ik ben benieuwd hoe het zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen