dinsdag 16 december 2014

15 december 2014

Goedemorgen.

Al voelt het meer als nacht.

Doe mij eerst maar koffie.

Ik heb al vroeg een afspraak buiten de deur.
En dat op maandag.

Aansluiten maar.

En als het dan weer tijd is om naar huis te gaan lijkt het er op dat de zon een dag vrij heeft genomen.

Een laat ontbijt dus.

Wasjes draaien.

Piet verschonen.

En mij hierin verdiepen.

Ik bouw een maaltijd.

En we eten het op.
Zo gaan die dingen.

Hop hop.

Naar fysio.

En dan nog even een paar boodschappen doen.

Waar ik zoveel mogelijk in vijf minuten in mijn kar moet gooien.
De winkel sluit hier om acht uur.
Huh?!

Nog een supermarkt zoeken dan.

Gelukt.

Naar huis.

Waar ik nog een beetje rommel achter mijn laptop en Een huis vol kijk.
Ben alleen een beetje bang dat ik nachtmerries krijg van de vader die zijn kinderen op een heel vreemde manier weet op te tillen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Ja regen hebben we meer dan genoeg. Ik hoop dat gelukt is met alle cijfertjes ....leuk om iedere keer de grote kerstboom op de foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen