dinsdag 4 november 2014

4 november 2014

Goedemorgen.

Blote enkels ziet u?

Gezellig aan de grote tafel.

De rest van de ochtend breng ik hier door.
En met mijn oor aan de telefoon.

En dan is Dochter alweer thuis.
Dinsdagmiddag is oefenmiddag.
Vandaag oefenen we, hoe krijg je zoveel mogelijk spekjes in je mond geduwd?
Nou zo dus, stuk voor stuk.

Tadáá!

Daarna gaat Dochter met mijn camera aan de haal in de hoop mijn aandacht te krijgen.

En dat lukt.
Leuke muur heb ik trouwens hè.

Het ging binnen vandaag op zijn zachtst gezegd niet heel erg soepel.
Het ging ouderwets stroef.
Tijd om wat energie kwijt te raken.
Buiten.

Het duurt nog wel even hoor.

Kijk eens wat de postbode kwam brengen.

Yankee tarts!
Ik kom de winter wel weer door.

Witlof met ham en kaas.

Daarna is het tijd om alweer de deur uit te gaan.

We brengen dit nachtkastje terug.
Toen hij dit weekend eenmaal in elkaar stond vond ik hem te grijs in onze witte kamer.

Kijk eens wie er mee is!
En bij gezellig gedrag is de beloning een snack naar keuze.
Ik ben benieuwd.

Ze heeft er in ieder geval zin in.

Ok, dit was een gênant moment...voor ons allemaal.
Goh zegt Zaagmans, even met mijn slurf op mijn kind haar hoofd slaan.



Het werd doodstil om ons heen...

En daarna liep Zaagmans rood aan.

Sja, hoe leg je dit nu uit aan de opvoedpolitie?

Als we dan toch bezig zijn, stop ik mijn hand ook nog even in deze draak.

Een libelle.
Lelibelle.

Stop maar gewoon Zaagmans.

Knap kind.

Nou zegt Dochter, alsof je een kar kan duwen als je handen te kort hebt.
Heel letterlijk kind.
Heel knap.

Tadáá!
Missie geslaagd.
Het was een gezellig IKEA-bezoekje en voor haar al heel lang geleden.


Kom, gaan we snel ons bed opzoeken.

Truste!

1 opmerking:

  1. Oh dat met die olifant....ik kwam niet meer bij toen ik het las :-D. Fijn dat het zo gezellig was bij de Ikea.......ik geloof dat ik daar toch ook weer eens heen moet, even kijken of ik dat in Januari geregeld krijg ;-)
    Oh en al die waxtarts van Yankee candle....ben niet jaloers hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen