zondag 30 november 2014

30 november 2014

Goedemorgen.

Sinterklaas kwam vannacht ook nog bij ons langs.

Ik loop een rondje met Meneer T.

En dan is het alweer tijd om te gaan.

Ziet u dit slot?
Weet u wat dat betekent?
Dit is het slot van de opslag.
Deze is dus leeg.

Yahoo!

We zijn onderweg naar Heerhugowaard.
Naar Pim en Aaron.
Daar zouden we eigenlijk woensdag naartoe gaan om samen met hen de verjaardag van Dochter te vieren.
Maar zoals u weet kwam er een klein griepje tussendoor.

Ze zijn er toch wel?

Ja hoor, daar heb je de hand van Pim, die herken je zo.

Denk ik even lekker te gaan plassen....
Het is ook overal hetzelfde hè.

Ik werd gered door Pim.

Gaan jullie mee meisjes?
Dit gaat allemaal van jullie shop-tijd af.

Op stap met drie meiden van 16.

Helemaal compleet?

Dan kunnen we gaan.

Zit je lekker Meneer T?
Nope.

Hij zit liever hier.
Snap ik.

Zo ziet Haarlem eruit door de ogen van Meneer T.

En zo zien Aaron, Dochter en Pim eruit door de ogen van Meneer T.

Wat is hier te doen?

Vage lui in kooitjes.

Doe je pootjes maar weer terug in de jas Meneer T.
Het is maar drie graden vandaag.

En dan gaat het ook nog regenen.

Gaat het nog?

Gezellig straatje.
\
Zaagmans ziet een leuke bank bij Sissy-Boy.
Ik kijk er niet naar, dan is het er ook niet.

Meneer T gaat er wel heel sjiek bij zitten.

Nou!
Gaat een beetje ver hoor.
Wie doet nu zoiets?

Goedzo, pootjes in de jas.

We gaan door naar het avondeten.

Haarlem was erg nat vandaag.
Maar we komen snel terug om nog eens op ons gemak te kunnen winkelen.

Hier gaan we vanavond eten.

 
Tweede keer al deze week.

Eet smakelijk!

Pim laat even zien dat het eten bij de McDonalds niet helemaal vanzelf gaat.

Eerst de saus van het hoedje afhalen.

Dan van de vis.

Vergeet de randjes niet.
En dan kan het eten voor Pim beginnen.

Aaron kan ook niet zomaar haar tanden in een burger zetten.

Eerst al het groen eraf en pas dan kan ook voor haar het eten beginnen.

Zit alles erin?

Dan gaan we weer.

We brengen de meisjes weer thuis bij hun mama.
Snif, zo snel al.
Dááág lieve meisjes, tot snel.

Gaan wij weer rap door naar huis.

Want we willen nog een paar gordijnen ophangen die we vrijdag op hebben gehaald.

Daar heb je die afschuwelijke boor weer.

En ik weer met mijn stofzuiger.
Blijf het altijd eng vinden.
Al die herrie.
En in mijn hoofd gaat het dan honderd keer mis.
Staan we onder stroom.
Valt Zaagmans van de kruk.

Maar ja, ze hangen wel.

Truste!

1 opmerking: