zaterdag 29 november 2014

29 november 2014


Goedemorgen.

Ik werd dus ook wakker gezongen.

En wel zo.
<3

Kijk nou.
Het nieuwe jaar kan niet beter beginnen.

Ik word verwend.

En dit is toch wel het allermooist.
Een kaart van Dochter.

Daar moet ik altijd om huilen.
Zo ben ik, een zacht eitje als het om dit soort dingen gaat.

Maar al snel lachen we weer bij het zien van dit schort.
Zo gaat u mij dus in de keuken vinden, in bikini.

En ik krijg nog veel meer mooie dingen.

En nog een taart.

En een supermooie bos bloemen van Broer G, Schoonzus D en mijn twee prachtige neefjes.
Wat een grote schatten.
Dankjulliewel.

We lopen nog een rondje met Meneer T.

En dan is het alweer tijd om te gaan.

Naar, u raadt het al.
Ausfahrt.
We waren er al lang niet meer geweest.

Beetje kringlopen, want ik ben de baas vandaag, dus sleep ik mijn gezin mee de rommel in van een ander.

Ach Maria, gestruikeld over een stoeptegel, met haar neusje over de straat.

We gaan weer verder.

En we zijn niet de enige vandaag.

Kom kind, ik heb er nog steeds zin in en jij moet, want ik ben jarig.

Hup hup.

Wat een drukte overal.

Wij gaan even terug in de tijd met onze hoedjes.
We kunnen het best hebben.

En een leuke muts.

Terug naar de potjes, geurtjes en andere fijne dingen.

Half Nederland liep hier, kan ik u vertellen.

Hebben we alles?

Dan kunnen we aansluiten bij de rij.

En weer door.

Naar de supermarkt.

En zoals altijd, eten we daarna een hapje.
En niet zoals u misschien doet in het restaurant zelf, maar in de auto.

Wat een gezelligheid.

Eet smakelijk.

En?
Ben ik een goede moeder of wat?
Ik heb zelfs bestek bij mij.

We moeten weer door.

Voor nog wat andere rommeltjes.

Jij ook hier?

Laten we maar weer gaan.

Over de mooie brug.

Kijk nou!
Wat een kringloopschat!
Ik blijf ernaar kijken.

Meneer T ook.

Ben bang dat ik hem nu al kwijt ben.

Ik kijk nog even op Facebook en zie allemaal leuke berichtjes.
Dankjulliewel, ik voel mij heel erg jarig.

Ik geniet nog even van de mooie bloemen en ga maar eens lekker naar bed.
Wat een fijne dag was dit.

Truste!

1 opmerking:

  1. Veel te laat maar ik lees je plogs van een paar dagen nu achter elkaar. Jij en dochter van harte gefeliciteerd! !!

    BeantwoordenVerwijderen