donderdag 27 november 2014

27 november 2014

Goedemorgen.

Ik begin met een ontbijt, zoals de meesten van u waarschijnlijk.

Daarna maak ik een kokosoliemasker voor in mijn haar.

Als dat er ongeveer een half uurtje in heeft gezeten is het tijd om te douchen.

Hmmm, ik merk niet heel veel verschil.

Ik maak een salade.

Boterbonen zijn trouwens erg lekker.

Daarna wat sap met dit.

En nog wat van dat.

En dat ziet er dan zo uit.

Ben je nou nog steeds jarig?
Begeleidster van Dochter verwent haar behoorlijk.

Wat een blij gezicht <3

Wat een hoop cadeaus!

Hoe gaaf is dit?

Een onesie met het favoriete eten van Dochter.

Oh, nagellakcheck.

Dochter neemt nog een gezond sapje en dan is ze klaar om te vertrekken naar haar dagbesteding.

Ik haal de winterkleding van Meneer T maar weer eens tevoorschijn.
Hij heeft het behoorlijk koud.
Loopt de hele dag met zijn haren overeind.

Truitje aan dan maar?

Altijd weer even wennen.

En went het al?
Lekker warm?

Als je hem zijn stokkie geeft is hij alles opeens weer vergeten.

Tijd om aan het eten te gaan beginnen.

Ik maak nasi, deze kruiden zijn daar erg lekker bij.
En zo te zien zit er verder geen troep in.

Ik proef alvast wat saus voor.

En app Zaagmans deze foto.

Echt hard gaat hij er niet door rijden.
Het waait wel weer bij ons aan tafel trouwens.

Oh daar is hij.

 Lekker?

Ja, hij kijkt verliefd.
Eten is goedgekeurd.

Na het eten nog even de stad in.

Niet heel handig van mij.
Je komt de stad niet meer in of uit.

Toch lukt het mij nog om even de HEMA in te lopen.
Waar ze wel een heel vreemde naam hebben voor Sint.
Komt hij zo aan zijn kleur?

Hup hup, naar huis.
Dochter komt ook zo.

Ligt er nu alweer een pakje op haar te wachten?
Een pakje van GMT.
Wat lief.

Wat zal het zijn?

Een paardenboek.
Wat fijn.

En dan nu, hup naar bed.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt de dag van de nasi kruiden wel, zag bij consuminderen met plezier ook al een blog hierover & bij Chantall......ga kijken welke er bij ons het beste uit de test komt in de komende weken.....Fijn dat Céline weer opgeknapt is, & I Love Onesies tot groot verdriet van de kids, het ziet er niet uit ect, ect. bovendien zeg ik altijd OOOOOO...nesie i.pv. (Om helemaal te shockeren overweeg ik een huispak vna Roy Donders.....)

    Gr. Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd welke jij het lekkerst vindt.
      Altijd lastig er eentje te vinden zonder E-nummers.
      Ik overweeg ook een Roy Donders pak.
      En ik trek hem daarna nooit meer uit denk ik :)

      Verwijderen