zaterdag 22 november 2014

21 november 2014

Goedemorgen.

Vandaag is een heel speciale dag.
Ben ik jarig dan?
Nee.
Is het feest?
Ja.
X2.

Onze neefjes zijn namelijk geboren na een paar behoorlijk slopende maanden.
Maar waarom krijg ik dan dit cadeautje?
Ik zou deze lens eigenlijk voor mijn verjaardag krijgen.
Maar deze is eigenlijk speciaal bedoeld voor het mooi op de foto zetten van onze mini-neefjes.

Hier ben ik alweer onderweg.

Kunt u al raden waar naartoe?

En nu?

Wat is het hier toch mooi.
Ik moest de paardenspullen van Dochter ophalen en nam meteen wat kaas mee.

Dáág.
Tot snel.

Nog even het stadje in.

Voor nieuwe laarsjes voor mijn mini-neefjes.
Want je bent pas echt kind als je flink in de plassen mag stampen.

Nog even naar de supermarkt, ik wil graag nog een cake bakken voor ik vanavond bij broer G en schoonzus D op bezoek ga.

En hier nog een zoekplaatje voor u.
Zoek Meneer T.

Aan het bakken.

En toen stond de pakketjesmeneer voor de deur.
Een verrassingspakket van Erica.
Hoe tof is dit!

Ik bloos ervan mensen.

Er zit een kerstspeeltje in voor Meneer T.
Hoe verwend kan je worden?

Hij is ook leuk als sjaal trouwens.

Dankjewel lieve Erica, ik voelde mij heel speciaal!

En Meneer T kan nu al niet meer zonder.

Ik smeer de cake nog even in.

En dan is alles klaar.

Hup hup, snel de deur uit.

Weer een ander ziekenhuis.

Langs de pepernoten omhoog.

Knul!
Wat zie je wazig, je hebt een paar uur slaap nodig.

Wat zal erin zitten?

Nou?
U wist het natuurlijk al.

Kijk nou zo mooi!

Dit kreeg schoonzus D van haar zussen en broer.
Heel tof.

Nou kom op met die vers gebakken zonen!

Spannend!

En nog een keer.
Nog meer behoefte aan koesie koesie en aaahhh gut en oh wat zijn ze mooi, wat is het toch een wonder en hoe bestaat het toch foto's?
Ik maakte er nog een paar.
Speciaal voor de Papa en Mama, maar u mocht ze van hen ook zien.
Tof hè.
Hier kunt u ze zien

Ach, je kan er uren naar blijven kijken.
Wat zijn ze prachtig en wat doen ze het goed!

We gaan snel weer naar huis.

Langs het snoepgoed.

En pepernoten.
Ik heb Zaagmans nog net met zijn beugeltje van de leuning af kunnen houden.

Wat een dag!
Wat een dag!
Alles keer twee natuurlijk.

Truste!

2 opmerkingen: