maandag 3 november 2014

2 november 2014

Goedemorgen.

Doe je ogen eens open!

Zo ja.

Arme beer.

En arme Zaagmans.
Ik ga weer op stap zonder hem.

Ik ga samen met Sweaterman een tafel door iemand zijn raam gooien.
Nee hoor, de mevrouw van de tafel pakte het keurig op.

De zon doet het trouwens ook heel keurig in november zeg.

Nou rap die tafel eruit.

Zo dan.

Weer onderweg.

Ik koop een bezem voor Dochter.
Ze stuurde mij namelijk een berichtje over het feit dat zij zich zo verveelt.
Moeten we natuurlijk niet hebben.
Dus mag ze met een bezem door de tuin.

Ik haal oliebollen voor mijn huisgenoten.

Sweaterman is ook een soort van huisgenoot.

Smakelijk.

En weer op pad.

Maar wel met mijn Zaagmans hoor.
Hij moet ook af en toe luchten.

En balletjes eten ja.

Alles bij ons?
We kijken alles dubbel na, we zijn een beetje bang dat er een vloek rust op deze tafel.

Kom naar huis,

Kijk Zaagmans dit toch eens knap doen.

Zoals ik al zei, er rust een vloek op deze tafel.

Maar voor nu ben ik blij hoor.

Heel blij!

Om het te vieren eten we Shrek-soep.

Met heel veel zout.

En voor vandaag ben ik wel een beetje klaar met ploggen.
Achter de schermen leggen we vloeren, witten we muren en pakken we nog steeds uit.

Truste!

1 opmerking:

  1. Fijn dat die mevrouw niet moeilijk deed over die tafel, maar je rijd je zo wel een slag in de rondte voor de goede tafel....Het is echt een super gave tafel, wat heerlijk groot...al is het wel balen dat je nu weer terug moet.....wat een pech....die soep ziet er echt shrek achtig uit, maar zal vast lekker zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen