donderdag 20 november 2014

19 november 2014

Goedemorgen.


Laten we maar eens beginnen met een klein ontbijt.

Er is er hier eentje uit op ruzie.

Ziet u?
Of Dochter even uit zijn buurt wil blijven.

Onderweg naar mijn afspraak.

En weer terug.

Zin om even het stadje in te gaan.

Het is echt altijd druk bij Action.

Snel weer naar buiten.

Kijk, in de HEMA is het een stuk beter.

OMG!
Die rookworst!

En deze kaarsen.

Buiten valt mijn oog hierop.

Ik neem wat lekkers mee naar huis.

Van deze verbouwing terug naar mijn eigen verbouwing.

Ik heb er zin in!

Zo lijkt het net alsof ik zelf heb gekookt.

En weer onderweg.

Naar de bouwmarkt.

Waar we nieuwe stopcontacten en schakelaars kopen.
Je bent een perfectionist of je bent het niet.

We rijden nog even naar de opslag waar Meneer T een nachtje gaat logeren.
Grapje natuurlijk.

Als de brandweer rap naar huis.

Daar wacht Sweaterman op mij met bloemen.
Wat een man!
Dankjewel.

En kijkt u eens.

Er is er één heel tevreden hoor... dan ben ik het ook.
Kunnen we eindelijk slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Wat lief die bloemen :-) Mr T op zijn gevaarlijkst.....snap dat je ook nieuwe stopcontacten en alles wilt, dat hoort er gewoon bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweaterman lijkt op je dochter.. Vast familie!
    En wow, mr T...

    BeantwoordenVerwijderen