woensdag 12 november 2014

12 november 2014

Goedemorgen.

Mijn dag begint met het maken van de planning.

Gezellig jongens!

Buiten ziet het er ook al zo gezellig uit.

Ik ruim de vuile was op.

Sinds een week gebruiken we deze manier van plannen.
Van minuut tot minuut.
Prettig voor Dochter, voor mij soms wat vervelend omdat ik de hele dag met een papier onder mijn neus loop.

Onderweg.

Bouwmarkt.
De meest vrouw-onvriendelijke.

En dan door naar de huisarts.

Waar ik voor niks kwam, de huisarts moest de deur uit.
Tot volgende week.
Joe!

Ik ren nog even een winkelcentrum in voor nieuwe mascara voor Dochter en een agenda voor mij.

Daarna ga ik naar mijn favo woonwinkel van dit moment.

Maar wacht eens even!
Wie zit daar nu?
Het is broer G.
Wij hebben vandaag een IKEA-date.
Hoe gezellig is dat?

Lekker taartje eten.

Wat doe je?

Kom maar hier, dat kan ik veel beter.

Fijn het nieuwe gordijn van IKEA.
Afgesloten, maar toch ook lichtdoorlatend.

Haai!

Ga je?

Nee toch?

Jou staat ook alles.

Maar wat is dit?
Is het een vliegtuig?
Is het een straaljager?

Het is Zaagmans!
Hé hoi!

IKEA heeft nogal problemen met het leveren van een hoop artikelen.
Ziet u?

Kom we gaan weer.

Kijk, zo verdiend Zaagmans de verhuizing bij elkaar.

Smakelijk.

Smakelijk!

Kom, ik begin mij te vervelen.

Wagentje vol?

Telefoon leeg.
Laadzone...waar zijn dan die stopcontacten?

Kom het is nu echt tijd om te gaan.

En voor jou ook.
Wegwezen nu!

Truste!

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er uit als een hele gezellige dag.
    Fijn dat de planning werkt al snap ik dat het heel erg wennen is.......moest dat ook in mijn revalidatieperiode, moeilijk, maar het werkte wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is ook wel het beste, maar voor ons weer een beetje wennen ;)

      Verwijderen
  2. Binnenkort komt er eindelijk een Ikea in Zaandam. Ik zie jullie trouwens nooit in Loods 5?
    Lijkt me echt wat voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loods 5, jaaaa ook leuk! Zit trouwens ook in het oude IKEA pand in Sliedrecht.

      Verwijderen
    2. Ben ik lang geleden wel eens geweest, inderdaad erg tof, goed idee, ga ik zeker weer eens doen!

      Verwijderen