donderdag 30 oktober 2014

29 oktober 2014

Goedemorgen.

Nog meer troep achter mij, ziet u?

Maar kijk nou eens.
Zaagmans heeft gisteren de bank in elkaar gezet.
Zo fijn.

Ik verander alleen nog even wat aan de kussens.
Ik ben en blijf een vrouw.

Maar goed, terug naar de orde van de dag.
Dozen.
Volle dozen.

Van al dat harde werken krijg je trek.

Sushirijst.
Mijn favoriet.

Ik kom mijn geurstokjes tegen.
Mooi hoor ik u denken, lekker ergens neer zetten.
Uhm nee, die mogen pas open als het huis wat meer af is.
Ja, ik ben best apart.

Ik kijk nog even naar Roy Donders.

Meneer t heeft al uitgevonden wat hij nog meer met de bank kan behalve hem vol te plassen.
Op deze manier kan hij het huis nog beter bewaken.

Ja jij ja!

 Ik bouw weer een maaltijd.

En neem vandaag het roze bord.

Kijk, we hebben een nieuwe kast gekocht op Marktplaats.

En zo hoort hij er dan uit te zien als hij af is.
Nu rap naar bed.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kast. Mooi die bank zo, hoop dat Mr T snel stopt met bankplassen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is het bankplassen gestopt...anders hadden we er nooit meer op durven te gaan zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat is een stapje inde goede richting....nee snap dat je dan niet graag op de bank had gezeten en het is juist zo'n mooie bank

    BeantwoordenVerwijderen