dinsdag 14 oktober 2014

13 oktober 2014

Goedemorgen.

Vannacht was de laaste nacht op de boerderij.

En die was weer kort, ziet u?

We komen zo terug hoor, geit.
Eerst moet Dochter nog naar haar dagbesteding.

In ons eigen dakpannenhuisje gaan we aan het ontbijt.

Lekker!

Deze hier heeft tijdens de verhuizing heel veel aandacht nodig.

En als Dochter op haar plek zit rijden we weer terug naar de boerderij.

Oh, dit uitzicht.

Het inpakken is begonnen.

De woonkamer is al bijna leeg.

En ja, jij gaat ook weer mee.

Ik ga dit zo missen!

Deze niet, deze neem ik mee naar huis.

Dag mooi raam boven de deur.

Dag uitzicht met mooie kraam.

Dag blauwe keuken.

Dag voorkant van ons huis.

Dag lieve geit.

Dag mooie boerderij.

En dag, fruitkraam.

Nou niet zo sip.
Op naar een nieuw hoofdstuk in ons leven.

Hallo nieuw hoofdstuk.
Hoofdstuk; poets de badkamer.

Waar ik erachter kom dat we echt een heel vreemde badkamer met wasbak hebben gekocht.
Ik voel een project aankomen.

Maar voor vandaag is het prima.

Toch?

Hij leeft nog hoor.
Meneer T laat gewoon precies zien hoe ik mij vandaag voel.
Hondsmoe.

Moe of niet, we moeten wel eten.

Kerriesoep.

En dan weer door.

IKEA.
Waar ik dacht even snel een paar kasten te kopen voor in de garage.
Helaas, geen planken meer en die komen waarschijnlijk pas weer in 2015.

Dan ga ik wel naar de kerstafdeling van IKEA.

Ook goed.

Toch niet helemaal voor niks geweest hè Zaagmans.

Welkom terug in de chaos.

Waar we vannacht ook gaan  slapen.

En wie ligt er als eerste in het schone bed?

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal heel erg mooi uit! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn er super druk mee, fijn dat het heen en weer rijden naar de boerderij voorbij is, dat scheelt weer. Maar dat je het uitzicht daar zult missen kan ik me goed voorstellen, het is daar echt super mooi. Geniet van je nieuwe huis, het ziet er nu al zo mooi uit....en je kunt lekker in bad, dat zal echt heerlijk zijn nu je zo druk bent

    BeantwoordenVerwijderen