donderdag 4 september 2014

3 september 2014

Goedemorgen.

Ik begin de dag met dit groene drankje.

Ik geef Zaagmans er ook eentje.
Hij heeft het hard nodig met deze waakdienst.

Geen waakdienst, maar ligt wel altijd in de weg.

Bed verschonen.

Als ik het beddengoed terug krijg.

Geen doen die Meneer T.

Uiteindelijk heb ik toch een schoon bed.

En ben ik ook eindelijk aangekleed.

Dit is de lunch die ik maak voor mijn gezin.

Goede kantinejuf ben ik vandaag hè.

Als Zaagmans braaf achter zijn laptop aan het werk is en Dochter naar haar dagbesteding is, kweek ik nog even bruine benen.
Hard nodig ziet u.

Geen wolkje aan de lucht.

Tijd voor koffie en chocolade.
Ik lust eigenlijk alleen de marsepein en de rest laat ik liggen voor Zaagmans.

Wat een geweldige folder van Zeeman!

Deze moet ik hebben.

Ben onderweg naar de kapper.
Nu er geen laagjes in zitten valt het als een platte pannenkoek en te netjes.

Lijkt wel hoogzomer.

Hallo Utrecht.

Met je mooie hoge bomen en de zon.

Hier was het alweer klaar.

En dit is het geworden.
Voor u vast geen verschil.
Voor Zaagmans een verschil van dag en nacht.
Die kon mijn gezeur over platte-vette-pannenkoekenhaar niet meer aanhoren.

Altijd leuk thuis komen.
Iemand die ons mist.
Maar waarom worden we in zin twee je genoemd?
En waar is mijn pakketje?

Zaagmans heeft gekookt.

Barbie niet.

Ik slurp nog wat warme anijsmelk.

En zie deze oververmoeide Zaagmans.
Nog één nacht schat.
Nog even volhouden.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Die folder van Zeeman is echt super......de 'grote' merken roepen atijd dat het voor iedereen is, maar Zeeman laat het zien, echt geweldig. Het lijkt erop dat Zaagmans even moet bij slapen.....Je haar zit leuk....is echt wel te zien hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel gaaf die folder.
      Moeten ze echt zo houden!
      Dit zijn echte mensen, zo zien we er allemaal uit.

      Ben ook wel weer blij met mijn haar ;)

      Verwijderen