zaterdag 27 september 2014

26 september 2014

Goedemorgen.

Ik drink een kopje koffie samen met Dochter.
Gezellig begin van de dag.

Ik pak meteen mijn draaiboek voor de aankomende dagen erbij.
Alles onder controle.

De laatste spiegelfoto.

Laatste keer bed op maken?

Nope, hier slapen we vannacht niet meer.
Deze kan dus ingepakt worden.

En deze ook als hij niet snel van het bed af gaat.

Ik ga lekker hoor.

Zo lekker, dat ik zelfs nog even de badkamer schoonmaak voor de nieuwe bewoner.

Hoi!
Laatste keer lunch samen in dit huis?

Met een lekker soepje.

Gaan we hier al weg?

Ja, hier moet het zijn.
De tentwinkel naast de dierenwinkel.
Wees gerust, hier gaan we dus niet slapen de aankomende weken.

Ik wilde deze graag kopen voor Meneer T, maar misschien net iets te sjiek voor op de boerderij.

Hoe gaaf is dit?

Kijk nou wat er in de brievenbus lag toen ik thuis kwam!

Gaaf!
Een kaart van iemand die mijn plog leest.
Erica.
Dankjewel Erica, super lief, ik ga er zelfs van blozen!

Stond ook <3 Meneer T op.

Echt ja, gaat over jou.

Auto vol.

We gaan de eerste spullen bij de boerderij brengen.

Hallo tijdelijke nieuwe voordeur.

Oh, wel een beetje depri uitzicht zo.

Maar aan de zijkant ziet het er heel gezellig uit.
Meneer geit kijkt de hele tijd boven de grassprieten uit.

Hallo tijdelijke nieuwe woonkamer.

We gaan snel Dochter ophalen.

Tot morgen oud huis.

En we zijn weer vertrokken.

Ik wijs Dochter haar slaapkamer.
Ziet er gezellig uit toch?

Alleen die trap!
Men, wat stijl.

Onze tassen hebben ook een plekje gevonden.

Doe eens niet zo gevaarlijk!

Biologisch hapje.

En sapje, wij voelen ons al helemaal één met de natuur.

Ik besluit beneden te gaan slapen.
Ik plas namelijk zo'n zes keer per nacht.
Niet heel handig met zo'n steile  trap.

Hopen dat het een beetje slaapt.

Truste!

1 opmerking:

  1. Jullie hebben in ieder geval een plekje en de geitjes zien er leuk uit en het huis ook al zal het best even vreemd zijn allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen