woensdag 24 september 2014

24 september 2014

Goedemorgen.

Zou willen dat ik vandaag kon ploggen over een leuk uitstapje of over een vakantie naar een zonnig land.
Helaas, beiden niet.
Het gaat nog steeds over verhuizen, inpakken, binnen zitten en dan alles nog een keer en nog een keer.
Leest u nog wel mee?
Het einde is bijna in zicht.
Ik weet niet precies voor wie ik dit nu typ, voor mijzelf of voor u.

Het bad wordt vandaag ook opgehaald.
Hoe moet ik dan nog tv kijken?

Goh.
Ik dacht altijd dat we de lunch of restjes van het avondeten in de koelkast bewaarden.
Ja, zo kan het ook.
Wie z'n trommel zal ik er vandaag mee vullen?

Ik begin eerst maar met dit ontbijt.

En dan moet ik mij hier weer op gaan storten.

Kijk nou!
We krijgen een kaart van de buren verderop uit de straat.
Hoe lief!
Onze eerste echte verhuiskaart.
Kan altijd zo blij worden van dit soort dingen.
Dat er mensen zijn die de moeite nemen een kaart te kopen, te schrijven en te posten.
Vind ik leuk!

Sims zeker?

En wat doe jij?

Ik draai de laatste wassen voordat de machine afgekoppeld gaat worden.

Dááág Zaagmans.
Veel plezier op je cursus.
Wel weer je ogen open doen hè, hier zitten ze nog een soort van dicht.

Ik lak mijn nagels met mijn nieuwste kleurtje.
Vind hem wel gaaf.

Ja ja, ik ga alweer verder aan de slag.

Stttttt, niet tegen Zaagmans zeggen.

Deze zat er ook in.
Leuk!

Ik ga een maaltijd bouwen.
En omdat de plogs de laatste dagen nogal suf zijn, krijgt u er vandaag een recept bij.
We gaan pangasiusfilet uit de oven eten.

 Deze moet er ook nog bij.

Snijd alle groenten behalve de tomaat.
Beetje olie in de pan, peper, zout en verse knoflook en dan even kort bakken.
U mag zelf kiezen welke groenten u hiervoor gaat gebruiken.
Ik ben zo streng niet.
Ik neem vaak wat er nog in mijn koelkast ligt of wat in de aanbieding is.

Alles behalve de tomaat in een ovenschaal.

De pangasiusfilet op de groenten leggen.

Crème fraîche over de filets smeren.

Plakjes tomaat erop.

Paar plakjes spek of bacon.

Geraspte kaas.
En dan een uurtje in de oven op 200 graden.

Terwijl het eten in de oven staat, buig ik mij nog even over de troep in de kamer van Dochter.

Klááár!

Zaagmans vindt het heerlijk.

Ik doe nog een rondje Sims.

Bestel wat koffie.

En kijk naar Zaagmans hoe hij zijn waakdienst doorkomt.

Ik ga zo lekker slapen.

Truste!

7 opmerkingen:

  1. ik zag magnesium staan,slik je dat tegen migraine?Mijn man neemt het al ong.25 jaar en heeft nooit geen migraine meer(vroeger 2 of 3 maal per week een aanval.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, de citraat vorm.
      Gaat hier ook heel erg goed mee.
      Alleen moeten mijn darmen er nog erg aan wennen. Kan niet in een keer de 400 mg slikken moet het echt verdelen. Heeft jou man daar ook last van?

      Verwijderen
    2. Nee daar heeft hij geen last van ,tegenwoordig slikt hij de magnesium van het kruidvat help hem goed.

      Verwijderen
  2. Ik lees nog met je mee hoor!
    Je maaltijden zien er altijd perfect uit echt! Daar ben ik jaloers op. Sterkte met de laatste verhuisdagen. Ik weet het,...het is niet leuk��. Veel gedoe enzo, maar straks zien we nieuwe bouwsels, slaapkamers en supermarkten. Truste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn maaltijden mislukken ook wel eens hoor, maar dan plog ik er niet over :)
      Ja zal wel blij zijn als het klaar is. Je zit zo in de wacht nu.
      Ik wil lekker gaan rommelen enzo.
      Truste!

      Verwijderen
  3. Heerlijk recept, ga ik uitproberen! Ik lees elke dag hoor; heel veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het eten er lekker uit, ik ga het opslaan want dit moet ik ook wel in elkaar kunnen prutsen. Wat een super kleurtje nagellak heb je gekocht, ik vind blauwe lak echt geweldig heb er dan ook best veel :-) Wat zullen jullie blij zijn als dit wachten voorbij is

    BeantwoordenVerwijderen