maandag 25 augustus 2014

24 augustus 2014

Goedemorgen.

We sliepen weer heel erg fijn uit.

Blij met mijn nieuwe broek.

Meneer T heeft iets nieuws uitgevonden.
Alleen brokjes eten als het in mijn hand ligt.
Heel handig, T.

Zo!
Wat heb jij daar voor lekkers gemaakt?

Jahaa, Zaagmans zou daar ook wel een hapje van lusten.

Snel propt Dochter een hap ei in haar mond zodat Zaagmans er niks van kan eten.
Whoeps, lip verbrand.

Ja dat voel je best.

Even melden in een Whatsapp groep.

Sweaterman!
Of u zijn nieuwe trui ook zo mooi vindt?

De mannen worden aan het werk gezet.
Kastjes naar beneden dragen.

Heel knap.
Lachen met een kast in je handen.

Ik deed vandaag nog wel meer dan foto's maken hoor.

Snoeren, kabels.
Zaagmans [hartje] snoeren en kabels.
Hij kan er uren naar kijken.

Doe maar niet schat, deze kunnen best weg.

Ik meen het!
Geef hier die dingen.
Geef hier!

Goed zo, doos dichtplakken.
En weg ermee.

Ga ik boven nog even verder.

Wat zijn jullie blij?
Wat is er?

Ohw, niet meer blij?

Ahhhh, we gaan roti eten.
Lekker!

We gooien de auto nog een keertje vol.

En gaan dan naar mijn broertje.
Logisch.

Die in het bezit is van een waakkat.
Met woeste ogen.

Hoi!

Zijn we terug in de jaren 70?
Old-school binnen roken.

Maar mijn broertje heeft ook een echte Jeroen Bos in zijn huis staan.

Dag knul, tot snel.

En nu moeten wij ook heel snel zijn, we hebben nog vijf minuten om in de opslag te komen.

Go go Zaagmans!

Hmmm en eenmaal thuis tref ik dit nog aan.
Geen zin in.
Ik ga naar bed.

Truste!

2 opmerkingen: