woensdag 20 augustus 2014

19 augustus 2014

Goedemorgen.

Helaas, nog steeds migraine.

Zaagmans heeft een nieuw speeltje gekocht... een zaag.

Kijk hem eens blij zijn!

Hij is zo blij, ik krijg zelfs een gebakken ei.

En omdat hij zo verliefd is op zijn zaag, zelfs taart.
Een roze taartje!

Ik ben tevreden hoor.
Van mij mag hij vaker een zaag kopen.

Ik ga nog even een dutje doen.
Met Meneer T, niet dat u denkt dat ik er zo uit zie als ik een dag migraine heb.

Meestal zie ik er dan zo uit.
Verfrommeld, met vette haren.

Na het dutje is het nog steeds niet over.
Dat kunt u zo zien aan Meneer T.

Hapje spinazie.
Alwéér worst?
Die laat ik liggen vandaag.

Vlak voor het slapen begint de migraine minder te worden.
Dat kunt u niet alleen zien aan mij, maar ook voelen.
Mijn neus wordt dan weer warm.

Deze aanval duurde ongeveer 24 uur in plaats van de gebruikelijke 72.
Misschien dat de magnesium dan toch zijn werk doet.

Truste!

1 opmerking: