woensdag 20 augustus 2014

18 augustus 2014

Goedemorgen.

Ik mis de zomer nogal.

Hoemus
Hammus
Hommus
Hummus
Gestampte kikkererwten.
Mét komkommer.

We hadden weer een wegloopochtendje.
Lijkt een soort van ritueel te worden op de maandag.

Als het dan in de middag toch gelukt is Dochter naar de dagbesteding te krijgen, krijg ik worstjes van Zaagmans.
Biologische knakworsten.
Van HEMA.
En het smaakt dus eigenlijk precies hetzelfde als rookworst van HEMA.

Maandag, wasdag.

En weer een paar dozen inpakken.

Daar gaat het roze servies.
Tot in oktober leuke kopjes.

Ik heb de kranten van Ome Harrie meegekregen.
Een lastig ding.
Ik heb ze nog niet gelezen en dat wil ik dan wel.

Na een paar kranten te hebben gelezen begin ik ook aan de glazen.
Borrelen we nu ook niet meer tot oktober?
Of doen we dat nu gewoon in limonade glazen?

Op naar de fysio.

En als ik klaar ben staat de regen natuurlijk weer aan.

Ik pak nog een paar glazen in.

En eet dan nog de stamppot van gisteren.
Lekker.

Krijg last van migraine.

Boven in bed tv kijken dus.

En lekker op tijd slapen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten