maandag 11 augustus 2014

11 augustus 2014

Goedemorgen.

Ik begin de dag met Sharona.
Heb al twee dagen geen koffie meer gedronken.
Niks voor mij, maar het smaakt niet en het blijft nog steeds niet zitten.

Mooi kind heb ik toch!

Ik probeer een stukje witbrood.
Het was mij niet gegund.
Bijt één keer op mijn lip, één keer op mijn tong.
En dat voor een klein stukje brood...wat er waarschijnlijk niet eens in blijft zitten.

Ahhhh, ik mis jullie ook!

Ik poets de badkamer.
Geloof mij, drie pubermeiden in je huis, dat vráágt om rommel en dus opruimen.

Deze had Dochter ook al voor mij klaar staan.

Ik neem een paar flinke slokken hiervan.

En nog wat van dit.

Dan nog even in de zon.

Wauw...de kamer van Dochter.

Goed gedaan kind!

Doe ik nog even de was.

En krijg ik als dank bloemen van Zaagmans.

Iets voor mij.

En wat voor Meneer T.

Woehoe!
Inpakken.
Dat betekent opruimen en schema's maken.
Kan ik heel goed.
In dit schrift schrijf ik precies wat er in welke doos zit.
Heel handig als je straks iets zoekt.

Dochter helpt mee.

Daar gaan de eerste boeken.

Meneer T kijkt of er geen overbodige dingen in de doos verdwijnen.

Zaagmans heeft er ook zin in.

En ik denk dat Meneer T alweer naar bed moet.

Komt goed uit, dat wil ik ook wel.
Ik vlecht Dochter haar haar nog even en ga dan lekker slapen.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kind! Maar ja, kan ook niet anders met zo'n mooie moeder. Succes met inpakken. Ben heel benieuwd waar jullie gaan wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dochter is echt heel mooi, vind de foto van jullie ook zo leuk. Balen dat je nog steeds niet helemaal fit bent. Fijn dat jullie aan het inpakken begonnen zijn, heel veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dûh, kijk eens naar haar moeder. Logisch dat zij ook zo mooi is. Fijn dat je weer wat kan eten. Succes met inpakken!

    BeantwoordenVerwijderen