dinsdag 8 juli 2014

8 juli 2014

Goedemorgen.

Alweer geen oog dicht gedaan!

Zij wel, ze heeft er zelfs zin in vandaag.

Ik zat met het Zorgkantoor in gesprek.
Die kwamen vandaag op huisbezoek.
Dan moet je in een uur tijd bewijzen dat jij het geld wel op de juiste manier uitgeeft.
Ik vind dat nogal een ding.
Hoe aardig de mevrouw ook was, ik voelde mij een fraudeur, ook al weet ik donders goed dat dit niet zo is.

Ik kreeg ondersteuning van Dochter, die bleef het hele gesprek naast mij zitten en stiekte dit schattige vogeltje in elkaar.

Ik heb zin in popcorn!

Oh nee, dat is voor de kindjes.

Weet je wat?
Ik ga naar de kapper!
Veel te lang geworden, mijn haar.

Hoi Utrecht.

Met je regen!

Heerlijk uurtje bij de kapper gezeten.
Ik heb de meest schattige kapster ooit, zou haar het liefst mee naar huis nemen.

Ischh goed!
Faine vacanzie.

Het regent, het regent, de spiegeltjes worden nat.

Wow!
Wat een verschil.

Ok, doe maar weer normaal.
Bouw wel weer een maaltijd.

Het ziet er alweer niet uit.
Maar ik vind het alweer heel erg lekker.

Toch?

Dit zag er wel heel erg lekker uit, maar smaakte niet.

Op naar yoga.

Mét regen.
Had ik al verteld dat het vandaag regende?

Hoi Yoga.

Wendy had weer een paar mooie kaarten voor ons uitgekozen.
Van Dochter mocht ik alleen het plaatje vandaag posten.
Ook goed.

Is er iets wat mij niet staat?

Ik krijg weer een fijne massage.
Ik geniet er dubbel van, want 1 september gaan we pas weer verder met yoga.

Vooruit, Dochter krijgt er ook nog één.
En daarna eten we een lekker ijsje...

En gaan weer naar huis.
Wat was het weer een heerlijke yogales.
Namasté.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten